SilentViper Skrivet 15 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2008 (redigerad) DATUM FÖR TURNERINGEN BÖRJAR DEN 5 APRIL Kom inte på nåt annat namn Vilka vill anmäla sig? Vi kör Deer Hunter 2005 Dessa banor kommer vi köra: Utah Georgia Kom med fler förslag Anmälda: Agent47 Joe Dirt SAvenom Bebben Illousion JSHC R8N Bubbli Fler? Hamachi server: Namn: GTAsajtens Hunting Turnering Password: gtasajten Regler: §1.1 Tid per match 15min(Ändrad för på 5min hinner man inte så mkt på) §1.2 Den som har fått minst poäng åker ut. De som har fått mest går vidare. §1.3 Du får ha dina vapen som du har gjort själv i spelet. §1.4 Inga modifikationer på vapnerna som du har gjort. Då menar ja att du har ändrat deras styrka etc. §1.5 Inge fusk det vinner man inte på §1.6 Du ska ha version 1.2 av Deer Hunter 2005 §1.7 Du ska ha Gamespy Arcade 2.0.5 (Gratis och lagligt du behöver inte skaffa detta men kan vara bra.) §1.8 Du ska ha Gamespy Comrade (Gratis och lagligt du behöver inte skaffa detta men kan vara bra.) §1.9 Spawna inte nära en annan §2.1 Sabotage mot andra tex att du står och skjuter på andra spelare. Eller förstör för dom så blir du diskvalificering §2.2 Du får inte smyga dig fram till andras mark där dom är. §2.3 Du får inte skjuta på dina motståndares target(a.k.a Mål) Tex om du ser en av motståndarna skjuer på ett rådjur skjut inte den. Om du gör det så förlårar du -10 poäng. Om du har fler regler skriv det då Heter Saibot760 på Gamespy Arcade och Gamespy Comrade Redigerad 16 mars, 2008 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2008 Kom inte på nåt annat namn Vilka vill anmäla sig? Ja är med iaf vilka spel ska vi köra? De som ja har nu är Deer Hunter 2005 Hunting Unlimited 2008 Cabels Big game hunter 2008 Trophy Bucks. Anmälda: Agent47 Där var listan slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 15 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2008 (redigerad) Där var listan slut. Va?? Han vet ju redan vilka som vill anmäla sig... ----------------------------------------------------------------- Detta ska bli riktigt nice Jag vill köra Deer Hunter 2005 Redigerad 15 mars, 2008 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 15 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2008 Blir Deer Hunter 2005 såg att dom två andra spelen hade inge Multiplayer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 15 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2008 Illousion signing in! Men jag tror inte man behöver köra Deer hunter 2005 över hamachii om man tankat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 15 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2008 Nä det är riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 15 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2008 Hur fan kom SAvenom Bebben med i listan när dem inte postat? nej.. jag vill inte vara med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 15 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2008 (redigerad) Hur fan kom SAvenom Bebben med i listan när dem inte postat? nej.. jag vill inte vara med. Kolla i Screenshots tråden Redigerad 15 mars, 2008 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 15 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2008 Såg nu, och snälla alla behöver inte göra "GTAsajtens <insert random game here> Turnering" Topic's , Snacka över MSN, X-Fire eller något annat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2008 Såg nu, och snälla alla behöver inte göra "GTAsajtens <insert random game here> Turnering" Topic's , Snacka över MSN, X-Fire eller något annat.. Nej, det får de väl visst göra. Tyst med dig, det är kul med lite turneringar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 15 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2008 Tweak ska ja skriva upp dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2008 Haha, nej. Jag tyckte bara han hade fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 15 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2008 (redigerad) Såg nu, och snälla alla behöver inte göra "GTAsajtens <insert random game here> Turnering" Topic's , Snacka över MSN, X-Fire eller något annat.. Är mycket lättare att ha en gemensam tråd att diskutera i än att ha en massiv gruppkonversation på MSN, dessutom tar det tid att skaffa ihop allas MSN osv. Vad är det som är så jobbigt med att ha trådar där de har turneringar? Ser inte att du har klagat i alla stunting-tävlingar eller de cs-turneringar som folk har försökt att dra ihop. Jag är möjligtvis med, försöker fixa spelet nu. Redigerad 15 mars, 2008 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 15 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2008 Skriver upp dig JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 15 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2008 Nej, det får de väl visst göra. Tyst med dig, det är kul med lite turneringar. Då gör vi så då, Jag ska ha en turnering i SoF, Gör en topic strax? Är mycket lättare att ha en gemensam tråd att diskutera i än att ha en massiv gruppkonversation på MSN, dessutom tar det tid att skaffa ihop allas MSN osv. Vad är det som är så jobbigt med att ha trådar där de har turneringar? Ser inte att du har klagat i alla stunting-tävlingar eller de cs-turneringar som folk har försökt att dra ihop. Jag är möjligtvis med, försöker fixa spelet nu. Nej, men någon gång måste man väll börja att säga till? Är btw inte i GTA-Forumen så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 15 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2008 Då gör vi så då, Jag ska ha en turnering i SoF, Gör en topic strax? Nej, men någon gång måste man väll börja att säga till? Är btw inte i GTA-Forumen så.. Ja, du kan väl ha en turnering i SoF? Det är väl inga problem, skulle säkert vara skitkul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 15 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2008 Ja, du kan väl ha en turnering i SoF? Det är väl inga problem, skulle säkert vara skitkul. Alltså det var ett exempel, Men om vi gör trådar om varenda spel så blir det jobbigt att läsa alla andra trådar.. men men, Ehum. Back to topic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 15 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2008 (redigerad) Äh! Är ju faktiskt riktigt roligt att det händer nåt i dom andra forumdelarna annat än i allmänt allmänt. Kan tyvärr inte ställa upp, har inte deer hunter, hade hunting unlimited 2004 men det försvann i senaste omformateringen. Redigerad 15 mars, 2008 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2008 Då gör vi så då, Jag ska ha en turnering i SoF, Gör en topic strax? Vad är vi uppe i nu? två? Vad fan är problemet? Har för övrigt aldrig spelar Deer Hunter, ska kolla upp det, ser det kul ut kanske jag är med, men skriv inte upp mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 15 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2008 Hmm... Måste man ha Gamespy program så skippar jag detta för jag litar inte på dom... Kommer ihåg en sak för längesedan där jag fick spyware och virus ifrån det så skippar det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts