Jazz Skrivet 14 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2008 Upptäckte nyss att jag faktiskt behövde just det fönstret ett tag men möttes av "The Media Manager is not installed". Måste jag köpa programmet igen för att få tillgång till den delen eller kan man tanka den gratis från exempelvis Sonys officiella hemsida? Har sökt upprepade gånger utan reslutat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 15 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2008 Hur du får tillbaks det har jag ingen aning om, men jag är jävligt nyfiken på vad det används till egentligen. Varför behöver du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 15 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2008 (redigerad) Hur du får tillbaks det har jag ingen aning om, men jag är jävligt nyfiken på vad det används till egentligen. Varför behöver du det? Ingenting som har med själva redigeringen att göra (tror jag, man kan/vet ju inte allt ) men man kan lätt söka igenom hårddisken efter filer som man kanske vill använda. Genom tillläggsprogrammet kan du då förhandstitta/lyssna på dem samt kolla deras egenskaper. Huvudsyftet är i och för sig att kunna skapa ett bibliotek med filer som man vet att man kanske kommer använda till flera projekt än ett. Hittade förresten det, fanns att tanka på deras officiella hemsida, gratis. Redigerad 15 mars, 2008 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts