Vice. Skrivet 13 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2008 (redigerad) Även i andra forumsdelar. Men det är enbart den gubben... http://ww2.beffo.se/upload/pic~/3fpclfbyulbr.jpg Redigerad 13 mars, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2008 Jag vet inte vad det är som gör det, men jag vet att det försvinner när du rensar cachen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2008 Jag vet inte vad det är som gör det, men jag vet att det försvinner när du rensar cachen. Eh hmm... okej. Hur gör man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 13 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2008 Eh hmm... okej. Hur gör man det? Rensa ut känslig data. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2008 Rensa ut känslig data. Radera alla cookies? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 13 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2008 Radera alla cookies? Cookies? Rensa ut känslig data -> Cache. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2008 Ah tackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2008 Skratt gubbar?.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2008 Skratt gubbar?.... Öppen glad min. Arg glad min. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skratt_gubben Skrivet 18 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2008 Skratt gubbar? DE HETER smileysar FATTAR DU DET!!!!!!!! E du typ 60 eller? E du lvl 12 eller? (w00t) :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2008 Trollet rapporterat. Snygg apa förresten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 Skratt gubbar? DE HETER smileysar FATTAR DU DET!!!!!!!! E du typ 60 eller? E du lvl 12 eller? (w00t) Vem har sagt att de måste heta smileysar!? Jag tycker det låter roligare att säga skrattgubbe... Nepp, något yngre. 44, om du menar på cod4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 Även i andra forumsdelar. Men det är enbart den gubben... http://ww2.beffo.se/upload/pic~/3fpclfbyulbr.jpg Han kanske har fått en tumör? Eller kanske många tumörer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts