felshoe Skrivet 13 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2008 Jag visste inte om jag skulle fråga i Ps3-tråden eller TROMS, så jag valde att starta en ny tråd. Det är som så att jag har massa filmer på min externa HDD som jag mer än gärna vill föra över till min Ps3. Problemet är dock att absolut ingenting händer när jag kopplar in min externa i Ps3an. Min externa HDD heter Mybook när man kopplar in den i datorn. Är det möjligtvis så att dessa inte vill samarbeta med varandra, eller gör jag något fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 13 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2008 (redigerad) Du kanske använder NTFS som filsystem som PS3:an inte klarar av att läsa? Isånnafall så får du konvertera till FAT32. Redigerad 13 mars, 2008 av Yukoai Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 13 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2008 Du kanske använder NTFS som filsystem som PS3:an inte klarar av att läsa. Isånnafall så får du konvertera till FAT32. GAH! Jag som för inte alls länge sedan konverterade min externa HDD till NTFS. Skit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts