VenoM Skrivet 13 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2008 Okej, jag har ny dator med tv-kort, och undrar om det på nått vänster går att se lite fler kanaler, ja ni fattar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2008 Okej, jag har ny dator med tv-kort, och undrar om det på nått vänster går att se lite fler kanaler, ja ni fattar Köp en digitalbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 14 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2008 Köp en digitalbox Nej? Jag gillar gratis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 16 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2008 Nej? Jag gillar gratis Sälja datorn, köp en kikare och hoppas att din granne har digitalbox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 16 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2008 Sälja datorn, köp en kikare och hoppas att din granne har digitalbox. Mjoo, men för dom pengarna kan jag nog köpa en egen tv, och digitalbox... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2008 Problemet löst alltså! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 16 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2008 Problemet löst alltså! Men om jag vill ha båda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 16 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2008 Men om jag vill ha båda? Då väntar du ett tag tills du kan köpa en digitalbox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 16 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2008 (redigerad) Trodde detta var tabu på GTAsajten Redigerad 16 mars, 2008 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts