pelle02 Skrivet 27 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 Kan nån säga alla hus man gå in i och märka ut på karta? (alltså när man inte har gjort några uppdrag ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA Sweden Skrivet 27 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 e du dum eller? vem vill sitta och göra såna onödiga grejer...försök hitt själv istället Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 e du dum eller? vem vill sitta och göra såna onödiga grejer...försök hitt själv istället Nån kanske vill. Ett forum är till för att ställa frågor i så kalla inte nån som frågar något dum. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA Sweden Skrivet 28 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2003 Nån kanske vill. Ett forum är till för att ställa frågor i så kalla inte nån som frågar något dum. ja men inte vill jag sitta och göa en ful karta som visar var du kan gå in...dessutom så hittar inte en nybörjare till alla ställen i stan... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 28 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2003 om du gör uppdragen hittar du dom automatiskt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA Sweden Skrivet 28 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2003 om du gör uppdragen hittar du dom automatiskt just precis... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2003 ja men inte vill jag sitta och göa en ful karta som visar var du kan gå in...dessutom så hittar inte en nybörjare till alla ställen i stan... Men vem har sagt att just DU måste göra det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA Sweden Skrivet 1 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2003 Men vem har sagt att just DU måste göra det? inte jag men det finns väl inga andra som vill det... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 2 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2003 inte jag men det finns väl inga andra som vill det... Hmm....vänliga människor kanske vill ........ det är bara å ta en karta på spelet.....å sätta små fula prickar där.....jag har själv märkt ut olika saker på kartor.....ska man sitta på ett forum ska man hjälpa folk...om man själv sitter där för att få d !!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 e du dum eller? vem vill sitta och göra såna onödiga grejer...försök hitt själv istället pelle02 bad SNÄLLT om att få veta var alla hus man kan gå in i är. Och då klampar du in i denna topic och säger att pelle02 är dum i huvet. Vet du hur jäkla schysst det är??! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 pelle02 bad SNÄLLT om att få veta var alla hus man kan gå in i är. Och då klampar du in i denna topic och säger att pelle02 är dum i huvet. Vet du hur jäkla schysst det är??! Håller med dig Dj Rajin, i forumet ska man va schysst! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 Håller med dig Dj Rajin, i forumet ska man va schysst! w0rd!!! håller med till 100%!! han ville bara ha hjälp!! vad ska han tänka om forumet nu?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA Sweden Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 w0rd!!! håller med till 100%!! han ville bara ha hjälp!! vad ska han tänka om forumet nu?? du ska inte säga ett j&vla skit joey...du e fan en ful uppkäftig jävel... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 5 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 Jag tycker det här börjar gå lite för långt nu, GTA Sweden . Om du ska snacka skit om folk tycker jag att du borde vara med i Ricki Lake. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 5 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 det blir bara mer och mer bråk i VC-forumet och andra forum... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA Sweden Skrivet 5 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 ok jag drar härifrån...men ni alla uppkäftiga j&vlar kan också sticka här ifrån... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 (redigerad) ok jag drar härifrån...men ni alla uppkäftiga j&vlar kan också sticka här ifrån... Vi är inte upkäftiga. Vi sa bara till dig att inte vara så otrevlig. Redigerad 5 mars, 2003 av GTA3 freak Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 5 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 Vi är inte uupkäftiga. Vi sa bara till dig att inte vara så otrevlig. Håller med till 100%! just det!! dom sa bara åt dig att du skulle vara trevligare.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA Sweden Skrivet 5 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 Håller med till 100%! just det!! dom sa bara åt dig att du skulle vara trevligare....och du e en bög också nej du sluta va uppkäftig nu... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 5 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 LÄGG AV Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts