tommy vercetti Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 (redigerad) Två nya bilder Redigerad 12 mars, 2008 av tommy vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 Okej. Vilka då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 Okej. Vilka då? Kopiera url-adressen och klistra in i adressfältet så fungerar det. Snygga bilder för övrigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 Uääk Odetaljerat, speciellt vapnena. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy vercetti Skrivet 12 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 Okej. Vilka då? Tryck på den svarta ramen ovanför bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 Kopiera url-adressen och klistra in i adressfältet så fungerar det. Snygga bilder för övrigt. Men jag ser ingen url-adress. Såhär ser det ut: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 Men jag ser ingen url-adress. Såhär ser det ut: Reply --> Högerklicka på den trasiga bilden --> Visa källkod --> Kopiera URL-en --> Klistra in i webbläsare --> Tryck Enter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 Reply --> Högerklicka på den trasiga bilden --> Visa källkod --> Kopiera URL-en --> Klistra in i webbläsare --> Tryck Enter Nu funkar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 Uääk Odetaljerat, speciellt vapnena. Suck, vem bryr sig? Det som gör mig intresserad av GTA IV, är alla funktioner och möjligheter i spelet. Och man ska inte förvänta sig nån supergrafik, det är ju ändå GTA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 Hm ser inte heller bilden eller någon bruten länk. Håller med pixignomen, detaljer är careface. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 Suck, vem bryr sig? Det som gör mig intresserad av GTA IV, är alla funktioner och möjligheter i spelet. Och man ska inte förvänta sig nån supergrafik, det är ju ändå GTA. Håller med. GTA IV är inte gjort för enbart grafikens skull. OnT: Coola bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 Härliga bilder! Att ens våga klaga på detaljer i grafiken är i det här fallet dumt som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 Men tänk er för!!! En hel värld som ska ritas och ALLT ska vara detaljrikt?? Låter det bra eller?? Tycker det kommer vara bra med tanke på att det kanske inte blir så prestanda krävande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 niice bilder, är det bara jag som verkligen uppskattar grafiken i gta IV?? jag tycker detta är grym grafik för ett GTA spel!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 niice bilder, är det bara jag som verkligen uppskattar grafiken i gta IV?? jag tycker detta är grym grafik för ett GTA spel!! Oh nej, du är inte den enda. Jag uppskattar den lika mycket jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 Jämför med tidigare GTA spel och sluta klaga alla prestandakåta småungar! Rockstar har tagit ett jättekliv rent grafikmässigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 (redigerad) Snygga bilder, men det jag väntar mest på nu är att dom släpper soundtracket. Redigerad 12 mars, 2008 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy vercetti Skrivet 12 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 Håller med er. Sjukt bra grafik för att vara GTA spel. Som alla säger GTA handlar om känslan att spela det och friheten. Grafiken är bara bonus. Och nu när grafiken ser ut så, så kan man fan inte klaga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 15 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2008 Snygga bilder, men det jag väntar mest på nu är att dom släpper soundtracket. I double that. När släppte de soundtracket till SA på internet? I förhållande till när SA släpptes alltså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 15 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2008 I double that. När släppte de soundtracket till SA på internet? I förhållande till när SA släpptes alltså?Det gjorde de väl inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts