Pixiegnom Skrivet 26 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2010 BUMP HUR kan jag ha missat detta spel?!?!?! Verkar ju sjukt bra. Jag vet att jag hört talas om det innan men varför har jag inte köpt det? Var det en flopp? Nån som spelat det och kan tycka till om det? Skall införskaffa det om en timme annars. Finns ju ett demo på Playstation Store. Jag gillade det inte alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2010 Det har fått rätt många betyg som ligger runt 4/10 men det högsta betyget jag kunde hitta var 7/10 så det verkar inte vara någon dundersuccé precis. 7 av 10 är väl okej Tack pixi skall kolla direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 26 december, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2010 XBox 360 versionen fick dåligt betyg pga sin dåliga kontroll. De gjorde en förbättrad version till PS3 som fick mycket högre betyg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2010 XBox 360 versionen fick dåligt betyg pga sin dåliga kontroll. De gjorde en förbättrad version till PS3 som fick mycket högre betyg. Körde du igenom spelet? Vad tyckte du om det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 26 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2010 Sämsta spelet jag spelat de senaste åren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 26 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2010 Sämsta spelet jag spelat de senaste åren. True testade det till PC spelade kanske runt 30-50% av spelet sen vart det bara segt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 26 december, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2010 Körde du igenom spelet? Vad tyckte du om det? Har bara testat demot. Jag jag köpte det nyligen så jag ska spela igenom det när jag får tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2010 Nåja,d et blev ett köp. 149:- bara. Bara det går att ta Platinum på det så är det ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts