Vice. Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Hej! Har fått ett problem. När jag spelar css så kommer skrivbordet upp c:a var annan minut. Så måste jag trycka på Css ikonen som ligger på startmenyn för att det skall komma upp igen. Har inte gjort några förändringar vad jag vet på datorn. vad kan detta bero på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 Ja hade liknande problem fast det hände när ja joinade en server. Testat starta om steam? Eller testa lägg om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 Kom på nyss vad det kan tänkas vara för problem. Victoria höll på att kopiera papper på vår skrivare medans jag spelade. (vår skrivare är även en kopiator/scanner) Ska provspela idag och se om det är felfritt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts