Vice. Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 (redigerad) Hej! Skulle vilja ha tips på bra fängelse/ghetto filmer, nya som gamla. Skulel uppskattas mycket! =) Dessa har jag sett så de behöver ni inte tipsa om: Menace 2 society [youtube-old]ZYoUGkQJI64[/youtube-old] Lockdown [youtube-old]hz7X_RLOiOk[/youtube-old] Papillon [youtube-old]DARD1l-tr6g[/youtube-old] Bangkok Hilton [youtube-old]2-_AOi1G_KA[/youtube-old] Scarface [youtube-old]ciF2CYn36gA[/youtube-old] Return to paradise (svinbra film) [youtube-old]ePm4NsspL0Q[/youtube-old] Blood In Blood Out [youtube-old]WrGS36r75XM[/youtube-old] The Shawshank Redemption [youtube-old]vG8waVVl5SY[/youtube-old] The Green Mile [youtube-old]uDybmxbKf4Y[/youtube-old] Redigerad 11 mars, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Skriv namnen på dem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Done and done! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Gang tape. Handlar om en kille som får tag på en videokamera när hans gäng rånar en bil. Han använder den för att spela in sitt liv. Känns väldigt verklig och är väldigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Done and done! Bra! Blood In Blood Out? Har för mig att det är iaf lite fängelse där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 (redigerad) The Shawshank Redemption Jag ska personligen slå dig på pannan om du inte har sett den eller kommer se den The Green Mile En annan jättebra film. Redigerad 11 mars, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 (redigerad) Fasen de hade jag sett med. Glömde dem... >< Edit: jag gör det inte lätt för er va...? Redigerad 11 mars, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 (redigerad) Flykten från Alcatraz (lol) Redigerad 12 mars, 2008 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Flykten från Arcatraz Dem har jag inte sett. Ska kolla upp tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Greven av Monte Cristo? ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Friday (1995) [youtube-old]95SYdjRVCR0[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 The Shawshank Redemption Jag ska personligen slå dig på pannan om du inte har sett den eller kommer se den The Green Mile En annan jättebra film. Green Mile var nog en av dom bästa rullar jag sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Guds Stad utspelar sig i ett slags ghetto. Kanske inte det du söker, men hur bra som helst, hursomhelst. Sedan är det inte en film, men serie Oz är oräkneliga timmar med fängelseporr. Både bokstavligt och bildligt talat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Colors Hot Boyz Juice New Jack City Shottas Thicker than Water Alla dessa är väldigt bra imo, värda att se också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 In Too Deep - En snut ska infiltrera ett gäng i ghettot men går för långt, sevärd. Lock Up - Stallone spelar en fånge som snart ska släppas men förflyttas till ett skitfängelse för att fängelsechefen hatar honom. The Rock - Klassiker som måste ses om du inte redan sett den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Friday (1995) [youtube-old]95SYdjRVCR0[/youtube-old] Är den så pass bra som jag hoppas att den är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Don't Be a Menace to South Central While Drinking Your Juice in the Hood [youtube-old]wfcDhYrRKNk[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Förbannade listtrådar... *knyter näven* Oh well, when in Rome... The Great Escape! [youtube-old]xkwmIDx9RwQ[/youtube-old] Boys n the hood! [youtube-old]JoFra_nLJzY[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Är den så pass bra som jag hoppas att den är? Den är jävligt skön men ingen Oscars-kandidat direkt. Avnjuts bäst med a little twenty twen tweeeeeen i kroppen [youtube-old]pkpGBiSck20[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 The Longest Yard [youtube-old]vtgpUFfp4-I&feature=related[/youtube-old] Fängelse, ghetto och Adam Sandler. Älskar filmen.! Nu kanske du söker mer allvarliga filmer, men den håller sig inom dina krav.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts