Great Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 tjena är nu inte långt ifrån att klara ut gta sa (igen) men behöver lite hjälp med uppdraget Vertical Bird, har provat ett antal ggr men får inte till det. Finns det någon som har lust att göra det uppdraget åt mig? om det är någon som kan tänkas göra det så lägger jag upp min sparfil, tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 tjena är nu inte långt ifrån att klara ut gta sa (igen) men behöver lite hjälp med uppdraget Vertical Bird, har provat ett antal ggr men får inte till det. Finns det någon som har lust att göra det uppdraget åt mig? om det är någon som kan tänkas göra det så lägger jag upp min sparfil, tack på förhand Lägg upp skiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Great Skrivet 11 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 (redigerad) Tack, Men hur lägger jag upp den? Förut så var det bara att trycka upp den via upload, men det funkar inte nu, så hur gör jag ? Redigerad 11 mars, 2008 av Great Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 (redigerad) Lägg upp din save Här Eller Här Så kan ja göra uppdraget åt dig om du vill Redigerad 11 mars, 2008 av Master_812 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Great Skrivet 11 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 (redigerad) ok tack så mycket http://download.yousendit.com/604BEAB75AC103FA har spelat utan fusk, vore tacksam om du kan klara detta uppdrag utan att fuska Redigerad 11 mars, 2008 av Great Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Så här har du *Klicka* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Great Skrivet 11 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Tackar så mycket snabb var du också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 (redigerad) Tackar så mycket snabb var du också Varsågod har man spelat i några år så är de lätt *skryter* Redigerad 12 mars, 2008 av Master_812 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts