Vinnie Skrivet 11 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 (redigerad) Mickes Myspojkar "De 9 vännerna och Micke" Där har vi något däremot! Trettiocentimetersgrabbarna Me like. ---------- Umborto: Måste tacka dig för dom fina förslagen Vårtgårdens IF gillas! ---------- Kom på ett schysst tema: Enhörningar! Några förslag på namn som har med det att göra? Redigerad 11 mars, 2008 av Vinnie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Tobbe- Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Sinful Combatmonks With Balls Vårtgårdens fotbollsförening Jag skratta så jag dog, vakna å skratta igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Trädgårdsstolparna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 (redigerad) EDIT: Uff, bäst att sluta innan natthumorn slår till Redigerad 11 mars, 2008 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 (redigerad) Kom på ett schysst tema: Enhörningar! Några förslag på namn som har med det att göra? FC Unitards Sedan en bild när Ralph Wiggum har en glass i pannan i emblemet. För er som inte fattar: http://youtube.com/watch?v=4ddvsU-Ocnc Redigerad 11 mars, 2008 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 12 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 Kalmar 12-3-08 -------- Kebab förklaras härmed till Hedersmedlem i fotbollsföreningen FC Fruktstund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 ... ... ... Det här är en stor dag i mitt liv. Jag vill tacka mamma och pappa som alltid har stöttat mig och trott på det jag gjort. Min min släkt och mina vänner.. Ni vet vilka ni är. Ni betyder allt och har alltid varit stöttande. Jag vill även passa på att tacka min tysk- och engelsklärare Bo Blinkers - utan dig hade jag aldrig varit där jag är idag. Synd att man inte bor i närheten, jag hade gärna stått bredvid planen och bjudit hela laget på blåbärssoppa och tunnbrödsrulle i pausen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 Här i stan är det mestadels företag som har lag, och det är verkligen fult spel. Min far och andra släktingar har spelat, så jag har sett en del matcher. Men å andra sidan var spelet jag vandes vid i Reserv serie C inte av den snyggare sorten heller. Skulle nog vara riktigt kul. Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 12 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 Här i stan är det mestadels företag som har lag, och det är verkligen fult spel. Min far och andra släktingar har spelat, så jag har sett en del matcher. Men å andra sidan var spelet jag vandes vid i Reserv serie C inte av den snyggare sorten heller. Skulle nog vara riktigt kul. Lycka till! Spelade också Reserv Serie C innan. Ska nog gå bra, är dock lite orolig för en kille i mitt lag som kanske är lite för tunn. Kan tilläggas att en särskola är anmäld Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 Kan tilläggas att en särskola är anmäld Och det är utöver er..eller? Vi mötte KRIS förra året, deras a-lag från division 5. Men det var lugnt, de var fromma som små lamm även om de blev lite griniga eftersom vi vände i slutet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 Spelade också Reserv Serie C innan. Ska nog gå bra, är dock lite orolig för en kille i mitt lag som kanske är lite för tunn. Kan tilläggas att en särskola är anmäld Haha, låter som underhållande matcher är på gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts