Jump to content

Behöver hälp med ett bad-ass till mitt Korpenlag!

Vinnie
 Share

Recommended Posts

Skrivet (redigerad)
Mickes Myspojkar

"De 9 vännerna och Micke" Där har vi något däremot! :P

Trettiocentimetersgrabbarna :)

Me like. ;)

----------

Umborto: Måste tacka dig för dom fina förslagen Vårtgårdens IF gillas! :(

----------

Kom på ett schysst tema: Enhörningar! Några förslag på namn som har med det att göra?

Redigerad av Vinnie
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 50
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

... :o

... :wub:

... :P

Det här är en stor dag i mitt liv. Jag vill tacka mamma och pappa som alltid har stöttat mig och trott på det jag gjort. Min min släkt och mina vänner.. Ni vet vilka ni är. Ni betyder allt och har alltid varit stöttande. Jag vill även passa på att tacka min tysk- och engelsklärare Bo Blinkers - utan dig hade jag aldrig varit där jag är idag.

Synd att man inte bor i närheten, jag hade gärna stått bredvid planen och bjudit hela laget på blåbärssoppa och tunnbrödsrulle i pausen. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här i stan är det mestadels företag som har lag, och det är verkligen fult spel. Min far och andra släktingar har spelat, så jag har sett en del matcher. Men å andra sidan var spelet jag vandes vid i Reserv serie C inte av den snyggare sorten heller. Skulle nog vara riktigt kul.

Lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här i stan är det mestadels företag som har lag, och det är verkligen fult spel. Min far och andra släktingar har spelat, så jag har sett en del matcher. Men å andra sidan var spelet jag vandes vid i Reserv serie C inte av den snyggare sorten heller. Skulle nog vara riktigt kul.

Lycka till!

Spelade också Reserv Serie C innan. Ska nog gå bra, är dock lite orolig för en kille i mitt lag som kanske är lite för tunn. :P Kan tilläggas att en särskola är anmäld :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor