Eudoros Skrivet 10 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2008 Det enda som låter normalt och moget är FC Fruktsund ju. Men igen, det är bara jag. I korpen krävs det inget speciellt bra och moget. Deras egna alternativ - Dragonslayer och GLHF - skiljer ju sig inte mycket direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 10 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2008 I korpen krävs det inget speciellt bra och moget. Deras egna alternativ - Dragonslayer och GLHF - skiljer ju sig inte mycket direkt. Med tanke på att dom spelar i den ligan, så är det nog sant. Aja, förlåt då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 10 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2008 (redigerad) Jag skrattade väldigt mycket när jag läste FC Fruktstund Till det namnet är pastellfärgade dräkter ett måste, gärna med turkosa pannband som pricken över i:et. Edit: Mitt 'I' hade ingen prick Redigerad 10 mars, 2008 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Du behöver hjälp med ett bad-ass? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Du behöver hjälp med ett bad-ass? "Dark lords from the underworld" eller kanske inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Hagamännen Vinylsatan Athlethics Endlösung der Fußballfrage Klubb(ad) Säl Jovial Jerkers Sinful Combatmonks With Balls Häst-Fotboll AB Vårtgårdens fotbollsförening Sweet ol' Papa Dick's Soccerboys FIST (Fucking Inbred Shitty Team) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Näsblod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Jehovas vittne FC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 (redigerad) Mr. Bundy. Nej nej, det blir fel. 'The Bundys' låter bättre. Redigerad 11 mars, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 (redigerad) Klubb(ad) Säl Seal Cub Clubbing Club Men det var Nära Redigerad 11 mars, 2008 av Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Benknäckarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Simsalabim FC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 11 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Du behöver hjälp med ett bad-ass? Jag.. jag... ... skrev FEL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 GTASajten Haha. Jag skrattade väldigt mycket när jag läste FC Fruktstund Till det namnet är pastellfärgade dräkter ett måste, gärna med turkosa pannband som pricken över i:et. Edit: Mitt 'I' hade ingen prick Jag kan se det framför mig! Sweet ol' Papa Dick's Soccerboys Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Vi som gillar saft 'ey, don't blame me for my useless names Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 STFU n00b. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Quidditch FC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Mickes Myspojkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Trettiocentimetersgrabbarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 STFU n00b. Haha! Min absoluta favorit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts