Vinnie Skrivet 10 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2008 Jag och några vänner ska bilda ett fotbollslag i Korpen och vi behöver nu hitta på ett lagnamn. Hittils har vi kommit på GLHF och Dragonslayers.. inte särskilt bra alltså. Kom med förslag, vi kan heta VAD SOM HELST! (Dock inte allt för grovt) Exempel. Kuksugandehandikappadeniklaslagetäterbajs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2008 Jag och några vänner ska bilda ett fotbollslag i Korpen och vi behöver nu hitta på ett lagnamn. Hittils har vi kommit på GLHF och Dragonslayers.. inte särskilt bra alltså. Kom med förslag, vi kan heta VAD SOM HELST! (Dock inte allt för grovt) Exempel. Kuksugandehandikappadeniklaslagetäterbajs Dragonslayers... pwahaha Vad menas med fotbollslag i "Korpen" ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 10 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2008 Dragonslayers... pwahaha Vad menas med fotbollslag i "Korpen" ?? Benknäckarligan, Sveriges lägsta division. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 10 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2008 Auswitch FC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2008 När vi väl är inne på "tyskland"-tema... Das Stürmtruppe (<-Nån som kan tyska kan nog böja det korrekt) Schutzstaffel Annars så finns ju alltid; ... nåt annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2008 (redigerad) FC Fruktstund Edit: Ska Tweak vara med? Redigerad 10 mars, 2008 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2008 (redigerad) FC Fruktstund Underbart! Kör på det Micke, då är jag nästan med! Kebab: Nope, det är jäkligt frestande eftersom många, däribland Vinnie, slutat i vårt lag och ska köra Korpenfotboll istället. Men jag håller mig till vanligt spel i seniorserie istället, även om jag heller inte tänker hårdsatsa precis. Man får inte spela i både och, nämligen. Redigerad 10 mars, 2008 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 10 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2008 brb toalett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2008 The Cockmonglers Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2008 GTASajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 10 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2008 KÖRVSTOPPARNA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 10 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2008 Hitler jugend? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 10 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2008 Die Dumbkopfz Schmetterlings IF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 10 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2008 Benknäckargänget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 10 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2008 The Kiddy Fiddlers Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 10 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2008 Pedofilerna FC Nej, men seriöst. Det går inte hitta på något. Det är något som ni måste komma på antagligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2008 Kicken. Läs alla inlägg över dig. Nog går det att komma på något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 10 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2008 (redigerad) Svennes Artilleri Svenssons Artilleri Den Svennefierade Artilleriet Redigerad 10 mars, 2008 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 10 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2008 Brögänget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 10 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2008 Kicken. Läs alla inlägg över dig. Nog går det att komma på något. Det enda som låter normalt och moget är FC Fruktsund ju. Men igen, det är bara jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts