kicken Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 på hemsidan står det att man inte kan förhandsboka SE än. sen ser det ut att bara finnas till ps3. vad sa dom när du kontaktade dom då? Står inte det tydligt? Dom garanterade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 Skickade iväg ett liknande brev till GameShop, de som fortfarande tar emot bokningar... får se hur det går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 26 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2008 på hemsidan står det att man inte kan förhandsboka SE än. sen ser det ut att bara finnas till ps3. vad sa dom när du kontaktade dom då? Jag bokade redan för ett halv år sedan. De sa att de tog bort bokningen pga att det hade blivit bokat så många som de skulle få. Jag nämnde det där som Discshop sagt men de sa att Discshop kan omöjligt veta något som de inte vet och att alla som har bokat hos dem kommer att få sina. När de sedan kommer få dem, DET är en annan fråga för de nämde att SE har okänt lagerstatus då de har inte fått ett datum bekräftat eller att de kommer få dem till releasedagen. Om det blir så att SE inte släpps till releasen så kommer jag köpa den någon annan stans och när jag sedan får SE så kommer jag sälja spelet där på Tradera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Skickade iväg ett liknande brev till GameShop, de som fortfarande tar emot bokningar... får se hur det går. Det gjorde jag för några veckor sedan också. Dom sa att dom inte kunde 100% garantera, men att dom som bokat förmodligen skulle få. Eller någonting åt det hållet. Vet inte riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
warhart Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Limited Edition finns att boka på webhallen nu för den som är intesserad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Är man garanterad att få en nu då? i så fall överväger jag att beställa den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 (redigerad) Oj, de har höjt den med 300 kr. Tur att jag redan bokat. Hoppas bara att Spelbutiken verkligen håller vad de lovat och skickar mig en. Kiedis: Ja, om du beställer innan de stänger portarna. De har bara ett visst antal och när så många har bokat så skriver de fullbokat. Redigerad 3 april, 2008 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Det gjorde jag för några veckor sedan också. Dom sa att dom inte kunde 100% garantera, men att dom som bokat förmodligen skulle få. Eller någonting åt det hållet. Vet inte riktigt. Stämmer alldeles riktigt, de skulle leta utomlands och beställa hem också i fall de inte kunde ordna och i värsta fall ta enligt bokningslista. Jag litar på dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 (redigerad) Om jag inte får en avi så att jag kan hämta ut spelet på releasedagen så ska jag köpa den vanliga utgåvan "irl" tillsammans med 12 månader av Xbox Live Gold. Redigerad 3 april, 2008 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
burken12 Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 kanske deta är något att slå till på http://www.elgiganten.se/is-bin/INTERSHOP....submit=S%C3%B6k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 kanske deta är något att slå till på http://www.elgiganten.se/is-bin/INTERSHOP....submit=S%C3%B6k man vet ju aldrig.. kan detdär ändå inte vara sannt? elgiganten köper ju in sjuka partier och verkar kränga ga mycket spel faktiskt.. värt att kolla upp imorron åtminstone! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 (redigerad) kanske deta är något att slå till på http://www.elgiganten.se/is-bin/INTERSHOP....submit=S%C3%B6k Jag är frestad, måste jag erkänna. Men det hela kommer ned till leveranstiden. Jag tror jag ska ringa höra med dem. Kan de garentera leverens på Releasedagen och att jag verkligen får ett exemplar så kanske jag bokar där istället. Men infot är helt åt skogen: Kategori Barn & sällskapsspel Konsoll Nintendo Wii Annars har min beställning på Spelbutiken gått från Förbokning till Aktuella beställningar vilket betyder att de förbereder sig för att behandla den. Redigerad 3 april, 2008 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 kanske deta är något att slå till på http://www.elgiganten.se/is-bin/INTERSHOP....submit=S%C3%B6k Specifikationer för GTA 4 Special Edition - Förhandsbokning Kategori Barn & sällskapsspel Konsoll Nintendo Wii , av ren princip handlar jag förresten inte på ElGiganten, de är ett oseriöst, opålitligt och ont företag... men billigt är det, säkert en 200 kronor biligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 , av ren princip handlar jag förresten inte på ElGiganten, de är ett oseriöst, opålitligt och ont företag... men billigt är det, säkert en 200 kronor biligare. 500 kr billigare om man jämför med Webhallen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 , av ren princip handlar jag förresten inte på ElGiganten, de är ett oseriöst, opålitligt och ont företag... men billigt är det, säkert en 200 kronor biligare. MEN.. Cykel på köpet!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Man kan ju alltid kolla med Elgiganten, skiljer ju ganska mycket i pris, men frågan är ju verkligen om man vågar lita på dom att dom verkligen får in den i butik, vill inte ta den via deras webshop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Vad ska man med SE till? Spelet köper man separat, lådan finns bättre versioner av att köpa på Biltema eller vad som helst (fast utan GTA IV-logo), bagen finns bättre (fast utan logo), soundtracket kan köpas separat antar jag och bildboken kommer kunna tankas/googlas upp. What's the big deal? Femhundra spänn i sjön IMO, men jag skulle inte tacka nej om nån köpte den åt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Vad ska man med SE till? Spelet köper man separat, lådan finns bättre versioner av att köpa på Biltema eller vad som helst (fast utan GTA IV-logo), bagen finns bättre (fast utan logo), soundtracket kan köpas separat antar jag och bildboken kommer kunna tankas/googlas upp. What's the big deal? Femhundra spänn i sjön IMO, men jag skulle inte tacka nej om nån köpte den åt mig. Soundtracket, eller just det soundtracket kommer ju tydligen bara finnas med i den boxen, kommer väl säkert kunna tanka det eller nått. Men ibland så måste man få unna sig något gött . Vet inte hur det är med er andra men jag älskar SE grejer, kommer det en SE utgåva av en skiva tex så köper jag den, samma med filmer, ser snyggt ut i hyllan, ok nu kommer jag väl inte trycka in bagen i hyllan, men själva lådan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 4 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2008 Vad ska man med SE till? 1.Spelet köper man separat, 2.lådan finns bättre versioner av att köpa på Biltema eller vad som helst (fast utan GTA IV-logo), 3. bagen finns bättre (fast utan logo), 4. soundtracket kan köpas separat antar jag och 5. bildboken kommer kunna tankas/googlas upp. What's the big deal? Femhundra spänn i sjön IMO, men jag skulle inte tacka nej om nån köpte den åt mig. 1. Visst kan man det. Men då får man den inte i specialförpackning. 2. Verkligen? Finns det banklådor till backfack att köpa på Biltema? Men som sagt, saknar GTAIV logan och kännslan av att ha spelet i den. 3. Fast utan R* logan, ja. Dessutom är bagen man får en kopia av den som man använder i spelet. 4. Nej, just det här soundtracket kommer vara låtar som inte kommer släppas på det andra soundtracket har R* sagt. Därimot lär man kunna ladda ned det. Men det blir inte den riktiga skivan. 5. Scanade bilder på internet, ja. Men det är väl inte samma som att ha en bok. Det är mycket mer personligt att kunna sitta och bläddra i en bok. Dessutom verkar den ha en fin pärm. Sedan glömde du nyckelringen med R* logan. Spel: 600 kr Banklåda: ca 300 kr Bag: 200 kr Soundtrack: 300 kr Bok: 100 kr Nyckelring: 50 kr 1550 kr om man skulle köpa seperat. Bara Spel, Banklåda och Bag skulle gå på 1100 kr. Dessutom hade de saknat R*/GTAIV logan. Men det hela handlar inte om pengar. Det har med lyx, samling och att det är officiellt att göra. En autograf skriven av en snubbe på Ica vill ingen ha, även om namnet han skriver är någon jätte känd. Men om kändisen själv skriver den så blir det en helt annan sak. Här är det samma sak. Att köpa liknande i en vanlig affär är inte samma som att ha de riktiga. Om du inte förstår grejen med det så är det svårt att förklara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
burken12 Skrivet 4 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2008 Asså jag har handlat från elgiganten väldigt många gånger och är super nöjd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts