VickeX Skrivet 10 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2008 (redigerad) Hej Vicke Tack för ditt mail. Som det ser ut så kommer tilldelingen av Collectors bli mycket dåligt i Sverige och endast ett par hundra boxar kommer hit. De sajter som ev tar bokning kommer göra sina kunder djupt besvikna iom att de inte kommer att få några boxar alls. Som fort vi får mer info så släpper vi denna utgåva för bokning. Tack för visat intresse. Med vänlig hälsning Johan Haeggström Inköpare Spel & dvd-musik Ja. Man ska ju dock kanske inte ta detta ALLT för seriöst. Men vist låter det trist. Edit: Såg nu att det inte stog vart ifrån "Johan" kom ifrån. Källa: Discshop^ Redigerad 10 mars, 2008 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 10 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2008 De som redan förhandsbokat då?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 10 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2008 Jag misstänkte det då Webhallen har tagit bort Special Edition-paketet och Spelbutiken slutat ta mot bokningar. Jatg bokade på Spelbutiken redan i höstas för att försäkra mig om att jag fick en men nu undrar jag om jag inte ska ringa dem och fråga om jag kommer få en eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 10 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2008 Hur många exemplar görs det allt som allt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Importera från eBay? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Tycker att det enda som är värt att ha i special edition är väskan (och spelet såklart), liksom Bildboken kommer hamna på nätet, musiken kommer hamna på nätet, förvaringslådan kommer inte hamna på nätet men den är endå väldigt onödig.. och som det ser ut nu (om man kollar runt på furom) så är det väskan som är mest attraktiv och det skulle inte förvåna mig om dem senare kommer sälja den från Rockstar Warehouse, jag skulle köpa den då! Men det så jag resonerar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Sverige suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Sverige suger Sant, men vad har det med GTA special edition att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Tycker att det enda som är värt att ha i special edition är väskan (och spelet såklart), liksom Bildboken kommer hamna på nätet, musiken kommer hamna på nätet, förvaringslådan kommer inte hamna på nätet men den är endå väldigt onödig.. och som det ser ut nu (om man kollar runt på furom) så är det väskan som är mest attraktiv och det skulle inte förvåna mig om dem senare kommer sälja den från Rockstar Warehouse, jag skulle köpa den då! Men det så jag resonerar Det är inte samma sak att ha bilderna och musiken på datorn som att ha den äkta varan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Sverige suger Detta gäller väl inte bara Sverige kan jag tänka mig, och dom som har bokat en Special Edition och inte får en lär få någon slags kompensation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Det är inte samma sak att ha bilderna och musiken på datorn som att ha den äkta varan. Det är en åsikt. personligen så tycker jag att bilder och ett soundtrack inte har något värde man ska behöva betala för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Allt som är roligt i Sverige tar våra pengakåta politiker bort för att "dra in på kostnaderna" och allt som är roligt och kan komma till Sverige komprimeras. Varför ska vi bara få röra vid allt som USA slukar till lunch? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 (redigerad) Renard: nej inte själva landet, utan staten och invanndringen. Redigerad 11 mars, 2008 av ERROLS_TRUMMA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Renard: nej inte själva landet, utan staten och invanndringen. Motivera, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Motivera, tack. Eller inte. Ontopic plx. Förövrigt så tycker jag inte att SE verkar vara något att ha. En väska med en GTA4 logo på.. mja, jag avstår nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 24 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 det som suxx0r mest med SE är innehållet. specen på den svenska versionen av SE är enligt game.se följande: xbox360 "Levereras i en beer bag med spelet, en exklusiv GTA IV T-Shirt, 12-mån Xbox Live(värde 599 kr) och 500 Live points samt två exklusiva game pics. Gäller så långt lagret räcker." ps3 "Levereras i en beer bag med spelet och en exklusiv GTA IV T-Shirt. Gäller så långt lagret räcker." hoppas verkligen att GAME bara slarvat med sin hemsida. för en så snål 'special edition' lär jag knappast köa extra för! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 24 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 Jag hittar den inte på Game.se över huvudtaget. Dessutom så stämmer det du skriver inte med vad som har rapporterats innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 24 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 (redigerad) Jag hittar den inte på Game.se över huvudtaget. Dessutom så stämmer det du skriver inte med vad som har rapporterats innan. Postade den för några dagar sen i en annan tråd. Är dock ingen special edition eller nåt, utan en specialare som Game verkar ha fått till. http://www.game.se/acatalog/info_3289220.html Redigerad 24 mars, 2008 av SteelWolf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 Jag har nu snackat med Spelbutiken.se och de garenterade att de som har förbokat SE hos dem kommer att få den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 Jag har nu snackat med Spelbutiken.se och de garenterade att de som har förbokat SE hos dem kommer att få den. på hemsidan står det att man inte kan förhandsboka SE än. sen ser det ut att bara finnas till ps3. vad sa dom när du kontaktade dom då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts