Jump to content

Need for Speed XII

darkjak
 Share

Recommended Posts

Ja, då har Pro Street släppts, och det är dags att dra igång spekulerings/önskekarusellen igen.

Vad tror ni om nästa NFS?

Mina önskemål är:

• Förbättrad skademodell
  • Repriser
  • Polisjakter
  • Fler bilar
  • Bättre stylingmöjligheter
  • Race på landsvägar

Att det ska finnas en skademodell och polisjakter är självklart. Det är ju det som VAR Need for Speed back in the day. Jag förstår personligen inte alls varför Pro Street hamnade på racingbanor. Man kan börja med spelets namn. Pro STREET. Jag vill ha race på allmäna vägar.

Sedan har jag ifrågasatt bristen på vettiga repriser sedan Hot Pursuit 2. Visst, Underground 2 hade repriser, med vettiga kameravinklar, men annars då? Om jag har tillbringat en obscen massa tid på att få en riktigt snygg bil, och lär mig att slänga bilen runt kurvor med stil är det ju helt djäkla klart att jag vill kunna se hur jag slängt skönheten runt banan ur läckra kameravinklar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Suck... kan inte EA vänta med serien ett tag nu? De släpper samma skit varje år och inget känns nytt... vänta fem år, använd den tekniken och prova igen.

Need For Speed är väl det ända spelet EA överhuvudtaget tjänar pengar på så dom kan nog inte göra det. :D

• Awesome skadefysik
  • Olaglig racing igen
  • Free-roam
  • Poliser
  • Haopp. Nått mer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Need For Speed är väl det ända spelet EA överhuvudtaget tjänar pengar på så dom kan nog inte göra det. :D

Mjo, antagligen släpper de alla sina sportspel och alla The Sims spel bara för att det är roligt.

Jag tycker om NFS, mina favoriter är NFSU och Carbon, men det kommer lite för ofta nu, det är helt rätt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du skämtar va?! tänk på alla spel dem publiserar!

Delvis.

Mjo, antagligen släpper de alla sina sportspel och alla The Sims spel bara för att det är roligt.

Jag tycker om NFS, mina favoriter är NFSU och Carbon, men det kommer lite för ofta nu, det är helt rätt.

Jag skämtade... delvis. Nog är det väl ett av EA's mest säljande spel allt?

Jag har väl egentligen inte varit något jättefan av serien, men den är rätt bra. NFSU (1) är bäst. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, då har Pro Street släppts, och det är dags att dra igång spekulerings/önskekarusellen igen.

Vad tror ni om nästa NFS?

Mina önskemål är:

• Förbättrad skademodell
  • Repriser
  • Polisjakter
  • Fler bilar
  • Bättre stylingmöjligheter
  • Race på landsvägar

Att det ska finnas en skademodell och polisjakter är självklart. Det är ju det som VAR Need for Speed back in the day. Jag förstår personligen inte alls varför Pro Street hamnade på racingbanor. Man kan börja med spelets namn. Pro STREET. Jag vill ha race på allmäna vägar.

Sedan har jag ifrågasatt bristen på vettiga repriser sedan Hot Pursuit 2. Visst, Underground 2 hade repriser, med vettiga kameravinklar, men annars då? Om jag har tillbringat en obscen massa tid på att få en riktigt snygg bil, och lär mig att slänga bilen runt kurvor med stil är det ju helt djäkla klart att jag vill kunna se hur jag slängt skönheten runt banan ur läckra kameravinklar.

Tycker Pro street är ett bra spel,har inte så mycket kvar att göra på spelet,Spelet får minus för att man bara kan köra på bana! Jag vill ha gata.Mycket vill ha mer! tycker dom har fått lite roligare bilar än Carbon te.x Pontiac GTO64 men jag vill ha fler roliga bil passar mig i smaken.Minus får dom å i Dragrace! hur kul är det när den snabaste bilen är 4-5 sekunder slöare än dig.Mina bilar på spelet är mycket upgradade men har inte sätt någon stans vart man kan sänga bilarna? JONAS

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle älska att köra runt i nån snygg ostylad Aston Martin med typ 8 andra sportbilar bakom mig på nån skogsväg någonstans så att löven bara flyger när vi far förbi, gamla NFS med ny teknik, pls, kkty.

Jag gillar i och för sig rätt många saker med Streetspelen som kommit genom åren, här är några saker från de gamla spelen som jag skulle kunna tänka mig se i ett kommande NFS:

• Most Wanted-staden, fast på natten, eller att det skiftar mellan natt och dag
  • Underground 2:s stylingmöjligheter, fast förbättrat, Autosculpt, flera Uniquedelar etc.
  • Skademotorn från Pro Street, gärna ännu mera utvecklad
  • Soundtrack i stil med Most Wanted
  • Biljakter, fast kortare än Most Wanted(tycker biljakterna blev alldeles för långa när man kom upp till top 3 på Blacklist)
  • Möjligheten att kunna köra Exotics, Tuners eller Musclebilar. Alltså, variationen från Carbon.
  • Canyonraces från Carbon
  • Outrunraces från Underground 2, gärna tillsammans med crewmembers
  • Crews och Wingmen från Carbon, fast lite mera utvecklat och att man får bestämma mera över sina crewmembers
  • Events från Pro Street, fast olagligt, ungefär som Underground Racing League i Underground 2

Annars så håller jag med om att ett spel i stil med originella NFS, alternativt en remake på typ NFS 1 eller 2 vore jävligt kul att se..

Redigerad av Everest
Länk till kommentar
Dela på andra sidor