antepanteboy Skrivet 13 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2008 Har bestämt mig för att inte hålla i detta mer, skolan kallar. Går ut nian och måste höja betygen. Någon frivillig att ta över? Ja, du känneer ju mig, jag om någon måste höja mina betyg så jag kan iaf inte ta över Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 Tror snarare att vi får inse att en "liga" i den här formen inte funkar på sajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 14 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 Jag skulle kunna fortsätta hålla i det, men kommer inte att kunna vara aktiv så många dagar i veckan. Det finns för mycket folk med för lite tålamod så..ja, ska vi fortsätta men inte så intensivt? Att det kan få hålla på i tex en-två månader istället för 1-2 veckor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts