Kebab Skrivet 14 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2008 Jag vill köra både SA och VC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 14 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2008 Jag kör faktiskt helst SA =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2008 VC på mig, såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R8N Skrivet 15 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2008 Har aldrig provat att stunta i VC, så jag kör på SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 15 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2008 (redigerad) Nejmen vad tycker ni, ska vi köra en tävling i SA och en i VC eller blandat? MACI: Jag har bestämt att det blir blandat! SA och VC is samma tävling! Nu lottar vi (jag och han).. Eftersom vi är elva totalt så blir det tre i en grupp, varpå två av dessa går vidare. Finalen blir mellan tre stunters, kommer med mera information strax.. Redigerad 15 mars, 2008 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 15 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2008 (redigerad) The lotts are done Match 1 Qouad! - Godfather Match 2 Skarin - Kebab (Hoff) Match 3 Antepanteboy (Theonly one) - Mazze Match 4 VickeX - MaCi Match 5 R8N - Kicken - Stevex Vi ska nu lotta utmaningar....... Redigerad 15 mars, 2008 av Ma__Cipriani Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2008 The lotts are done Match 1 Qouad! - Godfather Match 2 Skarin - Kebab (Hoff) Match 3 Antepanteboy (Theonly one) - Mazze Match 4 VickeX - MaCi Match 5 R8N - Kicken - Stevex Vi ska nu lotta utmaningar....... Tack för den -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 15 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2008 R8N - Kicken - Stevex ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2008 Eftersom vi är elva totalt så blir det tre i en grupp, varpå två av dessa går vidare.R8N - Kicken - Stevex ? Kuknoob. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 15 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2008 (redigerad) Jag måste nog läsa bättre Redigerad 15 mars, 2008 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 16 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2008 (redigerad) Blev det VC för mig? Min dator pallar inte SA Redigerad 16 mars, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 16 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2008 Blev det VC för mig? Min dator pallar inte SA Du väljer själv, så ja, det blev VC för dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R8N Skrivet 17 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2008 När drar allt igång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 17 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2008 När drar allt igång? Det är redan igång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 17 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2008 Jag kommer förmodligen att posta nästa match redan imorgon. Det kommer att dröja ungefär 3-4 dagar mellan varje match så varken allt blir på samma dag eller för långt emellan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 Vad sägs om att tvinga alla att skicka med sina replays, och sedan göra en video av hela skiten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 Vad sägs om att tvinga alla att skicka med sina replays, och sedan göra en video av hela skiten? Vote: JA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 Vad sägs om att tvinga alla att skicka med sina replays, och sedan göra en video av hela skiten? sjukt bra ide, kan bli en intressant video med både SA och VC stunts Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 (redigerad) Im up for the editing as allways Redigerad 25 mars, 2008 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 13 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2008 Har bestämt mig för att inte hålla i detta mer, skolan kallar. Går ut nian och måste höja betygen. Någon frivillig att ta över? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts