Gof Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 SA. Bara SA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Men tänk om någon hamnar mot sig själv i finalen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Men tänk om någon hamnar mot sig själv i finalen då? Man kan ju såklart bara tävla i ett spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Man kan ju såklart bara tävla i ett spel Lurigt, jag kan inte bestämma mig för vilket spel jag vill köra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Lurigt, jag kan inte bestämma mig för vilket spel jag vill köra. VC, snälla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Lurigt, jag kan inte bestämma mig för vilket spel jag vill köra. Båda. Förfan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Lurigt, jag kan inte bestämma mig för vilket spel jag vill köra. Bara att vänta och se vilket det är minst i =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 (redigerad) Man får stunta i valfritt spel under varje utmaning tycker jag Redigerad 11 mars, 2008 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 11 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Men tänk om någon hamnar mot sig själv i finalen då? Då vinner man ju Skämt åsido, kul att se så positiva reaktioner här, hoppas tävlingarna blir minst lika roliga. SA eller VC, det är det som är problemet. Är det kul att kalla sig GTASAL-mästare i t.e.x SA om man är ensam deltagare? Tur att vi har lite blandat iallafall. Var ju ej med förra året så för mig känns det skitspännande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 Jag röstar för 1vs1 (slumpas fram) med barracks och att alla kör mot alla, oavsätt spel. Sedan får alla rösta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 (redigerad) Jag röstar för 1vs1 (slumpas fram) med barracks och att alla kör mot alla, oavsätt spel. Sedan får alla rösta. Jag med Men brackets istället för barracks, för det vet jag inte riktigt vad det är. Inte som kan ha något att göra med detta dvs. Redigerad 12 mars, 2008 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 Jag med Men brackets istället för barracks, för det vet jag inte riktigt vad det är. Inte som kan ha något att göra med detta dvs. Ok brackets då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 Ok brackets då. Jag tror inte vi blir många fler nu. Dags för planering osv? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skarin Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 kommer det vara olika rounds eller bara bästa stuntet vinner? ex round: Skarin vs vickeX challange: högta infernus bumpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 kommer det vara olika rounds eller bara bästa stuntet vinner? ex round: Skarin vs vickeX challange: högta infernus bumpen Den markerade varianten tror och hoppas jag på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 13 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2008 Börja fixa lite, så börjar vi kanske nästa vecka tror som sagt inte att det kommer bli några fler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 13 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2008 Ja, grabbar. Eftersom det rusade in folk första och andra dagen och ingen har anmält sif efter det så kan vi kanske köra igång lite smått nu då Kommer tbx med mera information senare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 14 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2008 Håller på att fixa i första posten, rätta mig om jag har satt er på fel ställe eller om ni märker att ni saknas på någon av listorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2008 Ja, grabbar. Eftersom det rusade in folk första och andra dagen och ingen har anmält sif efter det så kan vi kanske köra igång lite smått nu då Kommer tbx med mera information senare.. Det blir bra det. Men, ska jag fixa brackets? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 14 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2008 Gör gärna det, vi måste dra igång detta på ett snabbt och smidigt sätt där många kan hjälpa till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts