Ma__Cipriani Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 (redigerad) Pam-pa-pam! Para-ra-ra-pam-papam! Nu är det dags igen för GTAsajtens Stunting League i SA och/eller VC. Här kan du skriva upp dig om du tror att du har chansen att vinna den finaste tävlingen i världen. Från och med denna topic har du två veckor att skriva upp dig, och om ditt namn finns med efter dessa två veckor är du tvungen att delta. Deltagare: Theonly one (VC) MaCi (VC) Godfather (SA) Kebab (SA) Stevex (SA + VC) VickeX (SA) Kicken Skarin (SA) Qouad! Mazze (VC) R8N (SA) Match 1 Qouad! - Godfather Match 2 Skarin - Kebab (Hoff) Match 3 Antepanteboy (Theonly one) - Mazze Match 4 VickeX - MaCi Match 5 R8N - Kicken - Stevex Jag gör en bättre lista senare Vill bara veta vilka som vill delta. Redigerad 15 mars, 2008 av Ma__Cipriani Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 Måste jag göra stunts i VC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 Tänkte på detta förut idag faktiskt. Jag är absolut på! Har vi tur så joinar inte Tackleberry (Skojar bara. ) Får hoppas att det blir lite mer "på riktigt" den här gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 Måste jag göra stunts i VC? Tror bestämt att det står i tråden att man får stunta i både VC och SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 Tror bestämt att det står i tråden att man får stunta i både VC och SA i SA och VC. Skitkass förklaring, man får alltså bara ställa upp i ett spel, eller måste man använda båda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 9 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 Jag är med i båda spelen, om det nu är ett i varje eller ett i nått av dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 Jag är på i SA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skarin Skrivet 9 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 jag är med i SA,(har inte VC) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 Jag är med i båda spelen, om det nu är ett i varje eller ett i nått av dom Jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 Hur blir det föresten. En enskild tävling för varje spel eller stunts från båda mot varandra? Vist det är inte exakt likadan spelfysik. Men i omröstningen får väl folk ta med det i beräkningen. Vilket såg snyggast ut, vilket är svårast att utföra (Om några gör näst intill likadana stunts i SA respektive VC så vinner VC för att det är svårare att stunta där (right?)), vilket tog mest tid att utföra. Lite så. Nåja. Kan bara vara med på SA iaf. Kan inte stunta i VC. Delvis för att jag inte kan. Och sen har jag inte det spelet heller så det blir lite svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 (redigerad) Jag är med -------------------- Lite annorlunda är inget fel o va' Höh, nej det är jag inte, men lycka till! Redigerad 9 mars, 2008 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 Jag är med -------------------- Lite annorlunda är inget fel o va' Höh, nej det är jag inte, men lycka till! Men vaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 Men vaf.. Gotcha..umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 9 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 Får man vara med, även om man inte kan stunta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 Får man vara med, även om man inte kan stunta? Stpr ingenstans att man måste kunna det. Blir väl roligare om man kan delta sedan dock. ;O Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 9 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 Är kicken på är jag på. Jag vill möta kicken. :E Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 Är kicken på är jag på. Jag vill möta kicken. :E Haha, det är bara elakt Får jag möta Kicken är jag på ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 9 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 Skriv upp mig. Jag får filma med fraps, fast det laggar då. Vad ska man recca med? Sen, VC eller SA, måste veta i förtid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 Nu är det dags igen för GTAsajtens Stunting League i SA och VC. Skriv upp mig. Jag får filma med fraps, fast det laggar då. Vad ska man recca med? Sen, VC eller SA, måste veta i förtid Kom igen nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts