Jump to content

Problem med att besöka GTA:IV hemsidan.

Alfa
 Share

Recommended Posts

Hej. Jag har ingen aning om vad jag har gjort, men antagligen har jag angett ett inkorrekt datum på

http://www.rockstargames.com/IV/

Faktum är att jag är 18, men jag kanske skrev fel på datumet. Ingen aning faktiskt. Nu när jag besöker sidan får jag "Sorry you may not view this site".

Jag har raderat cookies och caches och allt sånt där. Men fel-meddelandet kvarstår, antar att jag är ip-bannad från den officiella GTA IV hemsidan. Är så jäkla frustrerad, speciellt nu när hemsidan är uppdaterat med färska nyheter, bilder och videoklipp. De menar alltså att bara för att jag angett fel födelsedatum (åter igen, jag förstår inte hur detta har gått till) så kan jag aldrig mer besöka deras hemsida från min dator.

Vet någon hur man kan fixa detta? Är helt sjukt enligt min mening.

PS: Jag har både använt mig utav Firefox och IE för att nå hemsidan, men det funkar inte.

:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag lånar tråden.

Hur jag än gör så kommer jag bara till bilden av LC skyline. En enda gång har jag lyckats komma in på själva flash siten och då hade det med att göra att jag skrev in en annan adress i adressfältet (man redirectas ju till IV sidan om man skriver tex grandtheftauto4.com, gta4.com osv osv). Är det min flash som strular eller? Jag vet att man ska klicka på bilden av LC men inget händer när jag gör detta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag lånar tråden.

Hur jag än gör så kommer jag bara till bilden av LC skyline. En enda gång har jag lyckats komma in på själva flash siten och då hade det med att göra att jag skrev in en annan adress i adressfältet (man redirectas ju till IV sidan om man skriver tex grandtheftauto4.com, gta4.com osv osv). Är det min flash som strular eller? Jag vet att man ska klicka på bilden av LC men inget händer när jag gör detta.

Jag har också problem med det ibland, men det brukar ordna sig då jag klickar på uppdatera en gång. Så pröva det, det borde fungera. Annars vet jag inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor