knigget8718 Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 På taket på en vapen affär (dillimore eller staden över den) står det en tjej å skjuter, vad *** ska man göra med henne, om man går fram till henne så står det typ att man behöver mer stil (min engelska är inte den bästa...) är et ngt sido, uppdrag?? hur gör man, tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 Du måste dejta henne. Om du inte vet vad dejta betyder borde du nog genast sluta spela. Nej men kolla vad det står att du behöver (Kanske äta dig smalare eller klä dig bättre) för att förföra henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knigget8718 Skrivet 8 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 ok... ska testa så jag ska lägga ut ett par 100k på kläder.... ok ska testa ok...jag testa, (på en annan sparning men...) då stog det: "You have too but on too much muscle! vad betyder det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 ok... ska testa så jag ska lägga ut ett par 100k på kläder.... ok ska testa ok...jag testa, (på en annan sparning men...) då stog det: "You have too but on too much muscle! vad betyder det? Du har för mycket muskler. Se till att skippa gymmet ett tag. Bygg inte upp dina muskler. Spring gärna mycket, så blir du av med dom fortare. Så kan du gå tillbaka och fråga igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knigget8718 Skrivet 8 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 springa.... kan man använda träningscykeln på gymmet men ok ska springa. (på motorvägen framför en bil) track Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 springa.... kan man använda träningscykeln på gymmet men ok ska springa. (på motorvägen framför en bil) track Du kan använda allt som tar bort fett och muskler inklusive träningscykel, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R8N Skrivet 10 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2008 Får man fråga hur långt du kommit i spelet? Med tanke på din engelska, jag själv var jag ganska dålig på engelska när vice city kom ut, men spelade endå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts