Rixxz Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 (redigerad) Avskräcks inte för att det är i Lego. För det här är fan kul! Du kör online. Nåväl, vad gör man i det? Du kan "Roleplaya" (Svengelska är fina fisken) Deathmatcha eller bara bygga något skit. Första gånged du gör ett account, får du ett "Place", typ en server, på denna servern gör du vad du vill, och vem som helst kan joina den. På mitt "place" har jag byggt ett hus. Du kan ju ochså joina andras "Place". T.ex. finns det ju folk som gjort om sitt "Place" till racing banor (Ja, du kan bygga fordon.) Slagfält, och RP ställen (som jag.) ("Places" Sparas, så bygger du ett hus i ditt "Place", så kan du stänga av och återgå till bygget nästa dag.) Sedan kan du även kostumisera din gubbe genom att köpa nya kläder. (Du får TIX, pengarna i spelet, varje gång någon joinar ditt "Place".) Sedan kan du även få utmärkelser. T.ex. ifall ditt "Place" Blir känt, och populärt, kan du få utmärkelser för det. Eller om du vinner tillräckligt många Deathmatch matcher, så får du utmärkelser för det. Detta är ungefär som ett förbättrat Second-life fast i Lego, och det är till 100% gratis. (Något som inte Second-life var.) Så, nej, bara för att det är i en barnslig stil betyder inte att det är dåligt. Visst fan finns det 10 åringar här och där, men det är bara att ge fan i att joina felstavade "Places". Som t.ex. en ful server jag hittade, som hette "Lego mans95 fun server, forget eet newbs u get no money here". Den var riktigt dålig. Och förresten, om ni nu börjar köra, så gå till "Browse" (När du dubbelklickat ikonen) och välj "Places" Sedan skriver du in "Rixxz mansion". Så bör du hitta mitt "Place" ganska fort. Hemsida: <a href="http://www.roblox.com/" target="_blank">http://www.roblox.com/</a> EDIT: Såg felet i signaturen. Fan vad ful jag är! Redigerad 8 mars, 2008 av Rixxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 Ett gratisspel som är gratis. Det är fan inte så tokigt. Nåväl, det är kanske värt att ge det en chans. Blockland eller vad det hette var ju skitskoj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 WIEE! Perfekt, screw pixling! Jag lirar det här istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 8 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 (redigerad) WIEE! Perfekt, screw pixling! Jag lirar det här istället! Pixling? Vadfan är det? Nåväl, ni som börjat lira. Någon som vill hälsa på? EDIT: Såg felet i rubriken. fyfan vad ful jag är! Redigerad 8 mars, 2008 av Rixxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 Ett gratisspel som är gratis. Det är fan inte så tokigt. Hahaha! Dagens bästa!! Får kolla in ze gejm nån gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 8 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 Hahaha! Dagens bästa!! Får kolla in ze gejm nån gång Gör det. Vill ha någon som kan hälsa på mig ibland. Jag är så ensam just nu, förstår ni. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 Gör det. Vill ha någon som kan hälsa på mig ibland. Jag är så ensam just nu, förstår ni. Med andra ord "behov av pengar" Måste man ladda ner det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 Med andra ord "behov av pengar" Måste man ladda ner det? Nej, man kan antingen spela via webbläsaren eller via en klient. Är det bara för mig som spelet är otroligt segt när man spelar? Inte när jag springer omkring själv på min fina bana, men när jag joinar ett spel så går det skitsegt. Inte hackar fram utan det känns mer som slowmotion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 (redigerad) WIEE! Perfekt, screw pixling! Jag lirar det här istället! Do both or die... In this. Du sa att man kunde deathmatcha. Hur funkar det? Vill ha lite svar innan jag laddar ner. Sätt början av filmen på framsidan av hemsidan. Kan man bygga "banor" och sedan köra deathmatch på dom? Isf är det grymt! Ska nog testas iaf. Edit: Verkar som om det funkar. Laddat ner skiten och testar skiten nu. Vafan. Att bygga går ju inte. Finns ju inget golv och gör jag ett block ramlar skiten ner. Redigerad 9 mars, 2008 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 9 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 (redigerad) Do both or die... In this. Du sa att man kunde deathmatcha. Hur funkar det? Vill ha lite svar innan jag laddar ner. Sätt början av filmen på framsidan av hemsidan. Kan man bygga "banor" och sedan köra deathmatch på dom? Isf är det grymt! Ska nog testas iaf. Edit: Verkar som om det funkar. Laddat ner skiten och testar skiten nu. Vafan. Att bygga går ju inte. Finns ju inget golv och gör jag ett block ramlar skiten ner. Du måste andvända "Tools". Om du håller på med ditt "Place" kan du bara använda tools när du kör "Solo". Och Deathmatch är rätt så simpelt. Du tar fram ett vapen och skjuter sönder andra spelares gubbar. Och jag vet inte ifall jag har fattat rätt när du säger "Bygga banor". Men du kan ju sätta ut hus och skit i ditt place, sätta spawnpoints för blue och red team, spara servern, gå in, kriga och spräng skiten ur allt och alla. EXotic: Det har ganska mycket att göra med vilket "Place" du besöker. En del "Place":s är ju fulla av omogna 10 åringar som spammar skiten ur allting. Och njae, jag vill inte att folk härifrån ska besöka mitt place för att jag ska få lite pengar, det är för att jag vill spöa skiten ur dom i paintball. EDIT: Jag och eXplosive körde lite nu. Vi körde team Deathmatch mellan 2 fartyg. BILDER: Ett nerskjutet flygplan (Notera att det INTE är någon brödrost jag håller i. Det är en SMG fullt i Lego.) jag täcker eXplosive när han ska sno de rödas flagga. (Notera att jag fått på mig en ful jävla marshmallows dräkt. ) Fan. Fler GTA-sajtare måste börja lira. Det är skitkul. Helvete. Bildförklaringarna hamnar ju inte över bilderna. Redigerad 9 mars, 2008 av Rixxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 9 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 Haha, ja det var kul det, vi vann Om någon vill spela på den servern, klicka på browse >> Places och sök på SLAA. Som sagt, fler GTA-sajtare borde börja spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 9 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 Nu har jag registrerat mig, verkar faktiskt ganska roligt. Nickar "Slawyer". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 9 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 Nu har jag registrerat mig, verkar faktiskt ganska roligt. Nickar "Slawyer". Acceptera min friend request. Skickar nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 9 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 (redigerad) Nu har jag blivit medlem. Heter "Melroseplace". Redigerad 9 mars, 2008 av yo.yo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 9 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 Vad är era favorit "servrar" då? Föresten någon som är sugen på att spela painball på min? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 9 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 Vad är era favorit "servrar" då? Föresten någon som är sugen på att spela painball på min? JAG ÄR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 9 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 JAG ÄR! Nån mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 9 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 Ville bara säga tt jag uppdaterat mitt "Place". Det heter nu "Rixxz's awesomesaucy place". Jag har Bla. uppdaterat Paintball banan. Och ExploSive... Ska vi lira i ditt "Place" snart eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 9 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 Nån mer? I'm always down. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 9 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 Ska testas senare. Efter CS.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts