skarin Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 mina F1,F2(and so on) är inte aktiverade, jag vet inte hur man aktiverar dom. kan någon hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skarin Skrivet 16 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2008 *bump* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 16 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2008 (redigerad) Slå dig själv i skallen med tangentbordet riktigt hårt så borde det funka. Redigerad 16 mars, 2008 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 16 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2008 Vissa tangentbord (speciellt trådlösa) brukar ju kräva att man installerar drivers, kanske det som är problemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 16 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2008 Hatar när folk bumpar. Jävligt onödigt. Men jag får väl ta och hjälpa till då fast jag inte vill Ta bort F1 och F2 från bordet och kolla om det kanske ligger en hjärncell under och skräpar. Om så är fallet så stoppa upp den i näsan, luta huvudet bakåt och andas in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 18 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2008 Ingen utav F knapparna fungerar ju säger han!?!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2008 Vissa tangentbord har en "F-lock" som måste aktiveras på samma sätt som Caps Lock, till exempel. Mitt tangentbord har en massa snabbknappar på F-knapparnas ställen, som är aktiverade istället för "F1" etc. Så för att kunna trycka exempelvis Alt + F4 måste ha tryckt F-lock för att jag inte istället ska råka trycka Alt + Control Panel, som ändå inte funkar eftersom jag inte vill ha en massa skitdrivers installerade som bara ställer till besvär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts