ExploSive Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 Jag läste någonstans på sidan att det skulle komma ett 30 minuter's demo, om det är sant, när kommer det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 Nej, det är inte så sannolikt med tanke på att det än sålänge är PS3/Xbox360 exklusivt. Tvivlar även på att dom släpper ett demo när dom börjar med PC-versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 8 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 Nej, det är inte så sannolikt med tanke på att det än sålänge är PS3/Xbox360 exklusivt. Tvivlar även på att dom släpper ett demo när dom börjar med PC-versionen. Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 Tack Eftersom det aldrig släppts nån demo till nåt GTA-spel förut (vad jag vet) så tvivlar jag också väldigt starkt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 Eftersom det aldrig släppts nån demo till nåt GTA-spel förut (vad jag vet) så tvivlar jag också väldigt starkt... GTA 1 hade ett 300 sek demo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 9 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 GTA 1 hade ett 300 sek demo Haha jaså? Det var mer än vad jag visste! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 GTA 2 hade också en demo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 GTA 1 hade ett 300 sek demo Det fanns väl ett till demo till GTA I som var 800 sekunder eller nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts