SilentViper Skrivet 7 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2008 Nu har det släppts 5 nya bilder på Mafia 2 längtar as mkt nu Mafia 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 Det såg ju inte dåligt ut! Och bilfreak som man är måste man älska åkdonen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 9 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 Tipstack till.............................mig! Tack och bock! Ska antagligen köpa detta spelet då grafiken ser assnygg ut och storyn har jag hört från många ska vara skitgrym. Har inte spelat ettan men, men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 10 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2008 Då äre på tiden att du testar Mafia 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 10 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2008 Det ser ut som att Mafia 2 kommer kräva mycket av datorn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 10 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2008 Då äre på tiden att du testar Mafia 1 Jag får väl försök få tag i det då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Great Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Av det jag har sett så ser grafiken bättre ut i Mafia 2 än vad den gör i GTA IV, vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Av det jag har sett så ser grafiken bättre ut i Mafia 2 än vad den gör i GTA IV, vad tycker ni? Går inte att avgöra, flera av bilderna i GTA IV är skalade fullt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 15 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2008 Vad ja gillar denna bild Screen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 Vad ja gillar denna bild Screen Den var riktigt fin Längtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts