SilentViper Skrivet 7 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2008 Såg nu att THQ har börjat med ett E-pack eller om det nu är det. Såg på en del bilder var rätts så nice grafik. För bilder och filmer kolla: STALKER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 7 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2008 Hoppas de hinner göra klart det till skillnad från originalet. Hade grov potential. Så otroligt mycket blev kapat pga. tidsultimatum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 7 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2008 Fast nu har dom ju ett system att bygga ifrån, alltså vet dom ungefär vad vi vill ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 7 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2008 Bara PC eller next gen också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 7 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2008 Bara PC hit tills Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 7 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2008 Jag såg en review från Gametrailers om det förra spelet, och jag måste säga att jag blev mörkrädd. Jag har inga förväntningar alls att det här skulle bli ett bra spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 7 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2008 Dem bilderna man ser från staden kan säga att det ser ut som en spökstad creepy Tror ni man kommer forsätta med samma gubbe och börja där man slutade? Ja hoppas nu att de lägger in så man kan fortsätta med sin gubbe efter spelets slut. Hoppas att de lägger in lite mer funktioner typ som köra bil gå med i olika grupper tex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts