Mathias Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 jag är helt sämst på PS! Jag kan inte ens höja en bynnad så jag frå plats med grunden under. Mina lager är cp konstiga också, lol! http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/files/i79dstvrqzzb.psd Kanske på väggarna, men inte på tak och väggar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 Kanske på väggarna, men inte på tak och väggar. ser det dumt ut? tänkt som ett plåttak och plåtväggar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 ser det dumt ut? tänkt som ett plåttak och plåtväggar Ser lite dumt ut tycker jag. Kanske är jag som är lite tråkig, men svart tak kanske funkar? (fortfarande 'plåtrandigt') Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 24 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 Bump! Måste jag alltid bumpa denna tråd eller? Ser lite dumt ut tycker jag. Kanske är jag som är lite tråkig, men svart tak kanske funkar? (fortfarande 'plåtrandigt') Sagt och gjort! lade även till en lastbrygga men är osäker om den är för stor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 Bump! Måste jag alltid bumpa denna tråd eller? Sagt och gjort! lade även till en lastbrygga men är osäker om den är för stor. Fixa till toppen på taket så blir det finnemang. Fixa en ramp/trappa så att man kan komma till dörren till fots? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 24 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 Fixa till toppen på taket så blir det finnemang. Fixa en ramp/trappa så att man kan komma till dörren till fots? Haha, det var bara för att se färgerna ja en trappa skulle vara välbehövd. Kommer inte kunna göra en för den kommer att se ful ut men ska försöka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts