AngryAxel Skrivet 10 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2008 (redigerad) Oh, ruggigt snyggt! Fortsätter på 'omöjliga hus'-tema, men denna gången med Penrose hus. Redigerad 10 mars, 2008 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2008 OMÖJLIGT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2008 Underbart! Fortsätter på 'omöjliga hus'-tema, men denna gången med Penrose hus. Oooh. Jag kan inte sluta kolla på den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2008 Oh, ruggigt snyggt! Fortsätter på 'omöjliga hus'-tema, men denna gången med Penrose hus. http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/299wleqy8r81.png Oooh. Jag kan inte sluta kolla på den! Håller med, starkt jobbat, Axel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Oh, ruggigt snyggt! Fortsätter på 'omöjliga hus'-tema, men denna gången med Penrose hus. ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 (redigerad) OMÖJLIGT! Improbable, but not impossible! Oooh. Jag kan inte sluta kolla på den! Haha, nej - Lite läskigt är det Håller med, starkt jobbat, Axel! Naw, tack :* ... Redigerad 11 mars, 2008 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Tack alla som visat uppskattning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Skratta inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Snyggt jobbat grabbar, snart är ni lika bra som mig! Träning ger färdighet, kom ihåg det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 (redigerad) Fett roligt med en ny sådan här topic, nu kommer jag börja besöka musik, film & grafik delen. tänkte och läste i den gamla tråden för några veckor sedan.. Viss är det samma template som förra gången? gamla bidrag oseriösa: Cp beffo fnegr inte jag vet att det är fel template så jag får väl göra något nytt senare. Redigerad 11 mars, 2008 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Done! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Fett roligt med en ny sådan här topic, nu kommer jag börja besöka musik, film & grafik delen. tänkte och läste i den gamla tråden för några veckor sedan.. Viss är det samma template som förra gången? Näpp, det är en annan nu. Done! Oh, mycket bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Done! Gillar de verkligen! Kul idé, känns... bra, på något sätt. (bra var det mest beskrivande adjektiv jag kunde komma på; hlurg) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 Pillade ihop en liten övergiven boning... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 Done! Varför är en kossa helvit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 Varför är en kossa helvit? Albino... Alla de andra brukar mobba henne... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 Pillade ihop en liten övergiven boning... Vad använder du för program egentligen? Jag kan inte tro att det är Paint iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 (redigerad) Vad använder du för program egentligen? Jag kan inte tro att det är Paint iaf. Har använt Paint på alla förutom den senaste. Använde Photoshop för att få på Shoop da Woop. Edit: Fixade till ett fel! Edit2: Pillade ihop en liten ruin av något slag också! Redigerad 12 mars, 2008 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2008 Snyggt jobbat grabbar, snart är ni lika bra som mig! Träning ger färdighet, kom ihåg det. Haha, är jag den enda som skrattade åt detta, haha. Du är så gullig. Natthumor ioförsig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts