GTaJäGaReN Skrivet 27 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 (redigerad) Jag har laddat ner en bil (eller snarare ufo) som ska ersätta chopper. Men vart finns den? Jag har aldrig sett en sån bil förut... ----- ÄDIT BY GTaJäGaReN ----- Jag tror de é en helikopter... De står de i deafault... Redigerad 27 februari, 2003 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 27 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 Det är väl en modell till polishelikoptern. chopper é ju helikopter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 (redigerad) Om du tankat illspirits ufo ska den ersätta polishelikoptern. Redigerad 27 februari, 2003 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 27 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 Det är väl en modell till polishelikoptern. chopper é ju helikopter. Japp, de é de.. Jag upptäckte de förut... Den va faktist snygg, och vet ni att man kan panga ner helikoptern med M16? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 27 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 Japp, de é de.. Jag upptäckte de förut... Den va faktist snygg, och vet ni att man kan panga ner helikoptern med M16? Det kan man mad en vanlig helkopter också.Sköt ner en med uzi en gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 HMMMMMMMMM!!!!!!......Ersätter den Choppern som Catalina flyr i, i sista uppdraget (The Exchange) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 2 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2003 HMMMMMMMMM!!!!!!......Ersätter den Choppern som Catalina flyr i, i sista uppdraget (The Exchange) Nej, tror inte det. Men om man vet vad den helikoptern heter så kan man ju ändra på den till något annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts