Jump to content

Nostalgilåtar!

kicken
 Share

Recommended Posts

Hur skulle det gå till då? Starta ett GTA III-spel och spela in, eller? Båda är från GTA III, trots att temat i VC är Scarface och de två låtarna kommer just från Scarface, ändå är de med i GTA III. Jag har aldrig hört Push It To The Limit i GTA III vad jag minns (länge sen jag spelade), men jag har kört VC i hundratals timmar och aldrig hört den däri. She's on Fire är jag rätt säker på att jag hört i GTA III.

EDIT: Hoo-haaa!

?

Du visade att båda finns i GTA3, vilket jag aldrig förnekat. Du är ju lika dum som Nik.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 80
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

?

Du visade att båda finns i GTA3, vilket jag aldrig förnekat. Du är ju lika dum som Nik.

Av följande konversation kan man inte påstå att du håller med om att de finns i GTA3. Dessutom påstår du att de finns i VC istället.

(SHE'S ON FIRE)

(PUSH IT TO THE LIMIT)

gta 3<3
VC om jag får be.

Var nånstans ska vi dödliga förstå att du håller med om att de finns i GTA3? Du kan ju inte kalla mig dum när jag svarar med två GTA3-videos där låtarna är med.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stell - har du något mer att säga här, eller ska din tystnad tolkas som ett erkännande om att du hade fel?

Ja, det har jag.

Post 1: Jag förknippar låtarna till VC, inte bara scarface. (Inget fel i detta, jag har antagligen sett trailers eller fanmade skit som har haft låtarna. Eller så har jag inte, detta är inget jag lagt på minnet. VC är dock det bästa spelet jag någonsin spelat så allt 80's förknippar jag typ med VC.)

Post 2: Jag är full som ett ägg och roflar. (Vilket bör ignoreras egentligen)

Post 3: Henki försöker febrilt att bevisa mig motsatsen när jag inte ens har antytt något. Jag roflar även nykter åt honom. ("Lika dum som Nik." var för att konstatera att jag inte förknippar låtarna med gta3, även om henki ska vara överprepantiös och försöka få mig att ända uppfattning.)

Efter detta har jag inte postat ett skit, utan ni har ordbajsat i min frånvaro vilket jag roflar jävligt hårt åt.

Jag hade självklart fel om att låtarna fanns i VC, men jag förknippar dom med VC och trodde därför att dom var med i spelet då jag i mitt undermedvetna har antrott att jag hört låtarna när jag spelat, även som jag sa tidigare att det kan ha varit trailers eller whatnot.

TL:DR

Jag tänker på VC när jag hör låtarna, när folk sen försöker ändra min uppfattning blir jag inte snel hest.

Och som Nik. så rart förklarade. Han lägger ihop låtarna och GTA3, medans jag lägger ihop med VC, vilket folk inte verkar ha någon förståelse för. Låt mig tänkte fritt för helvete.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Efter detta har jag inte postat ett skit, utan ni har ordbajsat i min frånvaro vilket jag roflar jävligt hårt åt.

Well - det är ju klart, efter det där hade du fortfarande varken sagt något relevant eller bevisat något. Kul att det glädjer dig!

Jag hade självklart fel om att låtarna fanns i VC, men jag förknippar dom med VC och trodde därför att dom var med i spelet då jag i mitt undermedvetna har antrott att jag hört låtarna när jag spelat, även som jag sa tidigare att det kan ha varit trailers eller whatnot.

Där kom det - kudos! Inte alltid lätt att erkänna misstag.

Jag tänker på VC när jag hör låtarna, när folk sen försöker ändra min uppfattning blir jag inte snel hest.

Och som Nik. så rart förklarade. Han lägger ihop låtarna och GTA3, medans jag lägger ihop med VC, vilket folk inte verkar ha någon förståelse för. Låt mig tänkte fritt för helvete.

Folk reagerade inte på att du förknippade låtarna med VC, utan att du inte var öppen för någon annan sanning än att låtarna var från VC, varpå du reste ragg mot alla som hävdade att det inte var så.

Du är ju däremot dummast av alla, särbarn. Läs igen dumjävel.

Men, hah. :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Well - det är ju klart, efter det där hade du fortfarande varken sagt något relevant eller bevisat något. Kul att det glädjer dig!

Jag bad att bli motbevisad, eftersom jag relaterar låtarna till VC. Jag sa aldrig "jag kan bevisa att låtarna finns i VC".

Där kom det - kudos! Inte alltid lätt att erkänna misstag.

Jätte lätt, jag var aldrig hundra annars hade jag inte bett om att få bevis.

Folk reagerade inte på att du förknippade låtarna med VC, utan att du inte var öppen för någon annan sanning än att låtarna var från VC, varpå du reste ragg mot alla som hävdade att det inte var så.

Va? Jag sa som sagt att jag inte hade förnekat att låtarna fanns i GTA3. Och reste ragg mot alla andra? Det enda jag sagt var att båda två ENBART visade att dom fanns i GTA3, vilket jag aldrig hade förnekat det minsta lilla. Vart i helvete har ni fått för er att jag menat detta?

Men, hah. :confused:

Skratta så mycket du vill. När idioten inte ens tar sig mödan att läsa mitt inlägg (vilket han omöjligen har gjort, eller så är han bara analfabet/efterbliven) så är det klart att jag blir förbannat. SPECIELLT när hans bombade jävla inlägg kommer EFTER att allt redan är utrett. Släng på mer bensin på elden i onödan, snälla!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor