Cyper Skrivet 16 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2008 (redigerad) Helvete vilka minnen jag har från den här låten av Drömhus. http://www.youtube.com/watch?v=3ChK2Sj4d0M...feature=related EDIT: Får ej glömma denna: http://www.youtube.com/watch?v=3_dOopHeg0A...feature=related Redigerad 16 mars, 2008 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 16 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2008 (redigerad) Smurfarna - vilken smurfig sommar [youtube-old]8zSBfVBtKM[/youtube-old] Smurfarna- smurfig macarena [youtube-old]8MPuVSw9N7w&[/youtube-old] Vem minns inte dessa dryga jobbiga låtar från discona närm an var liten. då tyckte man det var hardcore techno. haha älskar nostalgi Redigerad 16 mars, 2008 av guardian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2008 (redigerad) Jag kan just nu inte sätta fingret på någon speciell låt, men i princip alla låtar från Voxpop-tiden har en alldeles egen plats i mitt hjärta. (Eftersom jag inte hade MTV eller någon annan musikvideokanal så var jag och mina storasystrar bänkade framför Voxpop varje onsdag klockan 19.00. (På ettan)). Redigerad 17 mars, 2008 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 17 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2008 [youtube-old]kPQR-OsH0RQ[/youtube-old] [youtube-old]XKOwGffqlbM[/youtube-old] [youtube-old]mSDbHGi_h4s[/youtube-old] Och till sist [youtube-old]FAPtTS0TYtU[/youtube-old] Tror jag hade en väldigt konstig barndom när allt kommer omkring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 18 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2008 Och till sist [youtube-old]FAPtTS0TYtU[/youtube-old] MInnen omg! minnen! min tjej som jag hade när jag var 16 till 17 blev den låten liksom "våran låt" vilka minnen inte hört den sen dess Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 WE GOT A REAL JAM GOING NOW, WELCOME TO THE SPACE JAM! [youtube-old]hxfE3jCZ8Gw[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2009 HJALLE OCH HEAVY! :w000t: :w000t: Åh, jösses vilken nostalgikick jag får när jag lyssnar på Konstapel Melin! Snacka om att den här skivan ska tas med till bilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2009 (redigerad) HJALLE OCH HEAVY! ^_^ Åh, jösses vilken nostalgikick jag får när jag lyssnar på Konstapel Melin! Snacka om att den här skivan ska tas med till bilen. Jag ligger steget före, har två skivor i bilen redan Det tillsammans med Black Ingvars är verkligen oslagbar bilmusik! :D ...saknar "på rymmen" (skivan) Redigerad 21 maj, 2009 av Mathias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 21 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2009 (redigerad) Skiter i vad nostalgi är för er, det här takes me back! http://www.youtube.com/watch?v=7WwhRV1XP6A Redigerad 21 maj, 2009 av Illousion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 21 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2009 (redigerad) Tror faktiskt att mer än jag får fina flashbacks nu. edit: http://www.youtube.com/watch?v=tl_eqGLpIxg Redigerad 21 maj, 2009 av Nik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 21 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2009 Tror faktiskt att mer än jag får fina flashbacks nu. När jag hör den där är det inte bara Scarface jag tänker på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 21 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2009 (redigerad) [youtube-old]mSDbHGi_h4s[/youtube-old] Det här är nostalgi Redigerad 21 maj, 2009 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 21 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2009 När jag hör den där är det inte bara Scarface jag tänker på. gta 3<3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2009 gta 3<3 VC om jag får be. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 22 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2009 Hur kunde jag glömma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 22 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2009 Tänk om 10 år när dagens 9-10-åringar kommer göra en sån här tråd på ett forum och sen sitta och länka till Boten Anna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 23 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2009 (redigerad) VC om jag får be. well, im not so sure about that. både, push it och shes on fire är ifrån GTA 3, Flashback 95.6 http://en.wikipedia.org/wiki/Grand_Theft_A...#Music_stations Redigerad 23 maj, 2009 av Nik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 23 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2009 GOOODBYE HOOOORRSEEEEES Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2009 well, im not so sure about that. både, push it och shes on fire är ifrån GTA 3, Flashback 95.6 http://en.wikipedia.org/wiki/Grand_Theft_A...#Music_stations qoq, su kan länka wiki.. båda finns i vc, bevisa mig fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 24 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2009 (redigerad) qoq, su kan länka wiki.. båda finns i vc, bevisa mig fel. Hur skulle det gå till då? Starta ett GTA III-spel och spela in, eller? Båda är från GTA III, trots att temat i VC är Scarface och de två låtarna kommer just från Scarface, ändå är de med i GTA III. Jag har aldrig hört Push It To The Limit i GTA III vad jag minns (länge sen jag spelade), men jag har kört VC i hundratals timmar och aldrig hört den däri. She's on Fire är jag rätt säker på att jag hört i GTA III. EDIT: Hoo-haaa! Redigerad 24 maj, 2009 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts