kicken Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Ja, dags att göra en ny tråd istället för att putsa upp en 4 år gammal. Senaste så var det TV-nostalgi, men nu är det alltså låtar. Kommer ni ihåg hur Barbie Girl spelades ständigt på ZTV, eller minns ni knappt Du Är Så Yeah Yeah Wow Wow av Martin Svensson? Skriv vad ni kommer ihåg från barndomen! Martin Svensson - Du Är Så Yeah Yeah Wow Wow Jag var förälskad i den här låten som ung, mer går det inte att säga. Jag tänkte hur den var världens bästa låt hela tiden, haha. [youtube-old]85GzwSaF1ck[/youtube-old] Caramell - Om Du Var Min Samma sak med denna. Var förälskad i den. Nu förstår man hur dålig den var, men då, ja då var det tider [youtube-old]lHF5qhO6w9U[/youtube-old] Markoolio - Millenium 2 En sista då. Millenium 2. Den spelades helatiden och jag älskade Markoolio som barn. Kommer verkligen ihåg hur jag dunkade den här hemma och satte tv:n på högsta volym när den kom. Åh, nu när jag lyssnar på den igen, vilka minnen alltså. [youtube-old]bx5dCD90vB8[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Dom tre och; [youtube-old]NXwRfnN60gU[/youtube-old] [youtube-old]s1FUV8L3b3E[/youtube-old] Matar väl in mer här om jag kommer på något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 [youtube-old]buXJlBd3Mf8[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 (redigerad) Shit. Minnen på hög nivå! Hade glömt bort de två första låtarna du länkade, Kicken. Markoolio minns man för alltid. Vengaboys - Boom Boom Boom: [youtube-old]oOxsNAjeN-A[/youtube-old] Dr Bombay - Rice and Curry! [youtube-old]dTiMV1Vv1Tw[/youtube-old] Redigerad 5 mars, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Dr. Bombay - SOS [youtube-old]UMESsnYTX6Y[/youtube-old] Eiffel 65 - I'm Blue [youtube-old]mL2UsAbI1hg[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 (redigerad) Dr. Bombay - SOS Eiffel 65 - I'm Blue Åhå. Dom kommer man ju ihåg. Älska Dr. Bombay. [youtube-old]VMJymNa_AY[/youtube-old] [youtube-old]yi_gmKPazwc[/youtube-old] [youtube-old]POEzC0UMVxM[/youtube-old] Sista låten... Rysningar. Nostalgi. Redigerad 5 mars, 2008 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 [youtube-old]PSYxT9GM0fQ[/youtube-old] [youtube-old]Zr-u2cPJhYw[/youtube-old] [youtube-old]bPO8YmC_F3Y[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 (redigerad) Me & My - Dub I Dub [youtube-old]DgM5qJUrbN4[/youtube-old] Edit: No comment. [youtube-old]z1mq822mW3I[/youtube-old] Redigerad 5 mars, 2008 av Stammper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Alltså, vilka fantastiska låtar ni postat. Det känns som man lever i 1998, vilka minnen, åh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Alltså, vilka fantastiska låtar ni postat. Det känns som man lever i 1998, vilka minnen, åh! Verkligen! Måste fan ner i förrådet och leta fram mina Hits for Kids-skivor imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Är det bara jag eller var pop mer accepterat förr i tiden? När jag var mindre och mest lyssnade på pop kändes det som om alla lyssnade på pop. Nu verkar pop vara mest associerat med fjortisar och liknande. Det folk lyssnar på mest nu är rock/punk. Någon som håller med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Är det bara jag eller var pop mer accepterat förr i tiden? När jag var mindre och mest lyssnade på pop kändes det som om alla lyssnade på pop. Nu verkar pop vara mest associerat med fjortisar och liknande. Det folk lyssnar på mest nu är rock/punk. Någon som håller med? När du var 8 var de flesta runtomkring dig också 8. Nu är du 16 och de flesta andra också 16 Det förstår du väl ändå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 [youtube-old]0UJC-zk6Coc[/youtube-old] [youtube-old]CD1Sd9SC4fM[/youtube-old] [youtube-old]KGVggzT_dcE[/youtube-old] [youtube-old]GsKQq0rlBTY[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 (redigerad) När du var 8 var de flesta runtomkring dig också 8. Nu är du 16 och de flesta andra också 16 Det förstår du väl ändå? Oja. Men det känns på något vis ändå så. Min brorsa och alla hans kompisar och dom flesta stora coola på skolan lyssnade också på pop. Du hade föresten fel på två dagar. Nice try though. The Offspring - Pretty Fly (For a White Guy) [youtube-old]f7-E1qTVJgE[/youtube-old] The Offspring - Why Don't You Get A Job? [youtube-old]MqHkuHy39eA[/youtube-old] Du får inte stoppa köttbullar i näsan Markus [youtube-old]RJMJ0E8tGVk[/youtube-old] Daddy Dj - Daddy Dj [youtube-old]CyH-2amZlWY[/youtube-old] Aqua - Cartoon Heroes [youtube-old]yRIG1Ngjy2Y[/youtube-old] Aaron Carter- I Want Candy [youtube-old]RKR_2GuU0xo[/youtube-old] Baha men - Who Let the Dogs out?? [youtube-old]He82NBjJqf8[/youtube-old] Shaggy - Boombastic [youtube-old]FwLCnh_EnEQ[/youtube-old] Shaggy - It Wasn't Me [youtube-old]n0auMZTRR1o[/youtube-old] Hanna Hedlund - Anropar Försvunnen [youtube-old]ReC2-M4h3mw[/youtube-old] Tjabba Tjena Hallå. Hejdå. Redigerad 6 mars, 2008 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 (redigerad) Jamboree någon? [youtube-old]0bkK6HDVRNY[/youtube-old] Cotton eye Joe någon? [youtube-old]ddgyg_5FF_0[/youtube-old] Redigerad 5 mars, 2008 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Haha, har börjat gilla två låtar riktigt mycket. Suttit och lyssnat på dom ett tag. Den ena är Thomas Rusiak som mr_tobbe postade, den andra skäms jag för Jag måste ha världens sämsta musiksmak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 (redigerad) Åh. Jag minns hur 'kär' jag var i den blonda tjejen i A-teens när jag var mindre. Likadant med den blonda tjejen i S club 7. [youtube-old]r5NAQBn7N_k[/youtube-old] [youtube-old]welnlg3svTw[/youtube-old] [youtube-old]LMfhlSiOaWo[/youtube-old] Redigerad 5 mars, 2008 av felshoe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Åh. Jag minns hur 'kär' jag var i den blonda tjejen i A-teens när jag var mindre. Marie Serneholt? Hon är fortfarande fin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 (redigerad) Älskade denna förr [youtube-old]BAfu2MBYEew[/youtube-old] Redigerad 5 mars, 2008 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Bryter trenden. Älskar musiken än idag. Markoolio var också en favorit. Har det inte varit en sån här tråd förut? Jag har skrivit att Markoolia var nice förr. Dr. Alban - One Love E-Type - Calling your name Modern Talking - Brother Louie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts