kicken Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 Detta kan bli lovande. Så många har anmält sig. Jag vill att du spikar fast datum så alla vet. Sen kör vi på aim_map idén. Tycker du ska hålla i självaste servern och hålla oss uppdaterade här på sajten, men att någon annan ska hålla bracket-systemet och vilka som möter vilka. Ok, ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 Jag kan fixa brackets, det är lagom svårt åt mig. Säg till när ni behöver dom bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 Vad är Brackets? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 Vad är Brackets? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 http://www.wvmat.com/brackets/bracket8.jpg Ah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R8N Skrivet 9 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 (redigerad) Då gör vi såhär, att det blir 4on4 (2 bra 2 dåliga om man vill säga så) Vi möts på aim_map 1on1, så kör dom två 4 rondor i varge lag, vinnaren därifårn antecknar jag och förloraren antecknas också. Sen lägger jag ihop 2 förlorare med 2 vinnare och försöker få det så jämn som möjligt, kollar lite på skillz också. Sen får vi sätta upp tid och datum för varje match, sen är det bara att träna, träna, träna! EDIT: Dom som inte är uppskrivna, skriv i tråden klart och tydligt att ni vill vara med EDIT2: Det verkar inte som mer folk vill medverka i turneringen så vi är jämna för att göra 4 stycken lag med 4 spelare i varge lag. Ska vi säga en tid då denna uttagning ska ske? Redigerad 9 mars, 2008 av R8N Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R8N Skrivet 9 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 TRÅDEN ÄR UPPDATERAD! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 Aim-map:en, blir det den klassiska? http://www.team-undercover.com/maps/aim_map.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R8N Skrivet 9 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 Aim-map:en, blir det den klassiska? http://www.team-undercover.com/maps/aim_map.gif Ajjemän! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 Sen lägger jag ihop 2 förlorare med 2 vinnare och försöker få det så jämn som möjligt, kollar lite på skillz också. Är det inte mer shysst att lotta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R8N Skrivet 9 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 Är det inte mer shysst att lotta? Det var det jag menade Ni andra kan försöka spela på en tom aim_map, annars kan jag fixa server men det blir jobbigt men det funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 9 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 3on3 plx? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 9 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 MR12 på aim_mapen pl0x. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 9 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 MR12 på aim_mapen pl0x. Håller med. "4 rondor" låter lite fånigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R8N Skrivet 9 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 Okej Mr12 aim_map 1on1 --- Som jag skrev där uppe, om ni kan fixa att spela den korta matchen själva vore det hur bra som helst, annars måste jag hosta min server som jag inte ser IP på. off topic: Blev inbjuden på nån MSN konversation och kolla vad nån skrev Hjärtat står still säger: Är det bara jag som lackar på r8n på sajten som ska styra allt ? Man kan ju inte mer än att bara skratta! Jag gör turneringen för skojjs skull, inte för att det ska va nått sten serriöst med folk som bestämmer, änsålänge har ni andra bestämt mer än vad jag själv har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 9 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 HJÄRTAT STÅR STILL ÄR KICKEN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 HJÄRTAT STÅR STILL ÄR KICKEN! LOLOLOL! KICKEN KOMMER I VENT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 9 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 Men du R8N, som den opartiske betraktaren jag i detta fallet är, så verkar du ju inte vara precis rätt man för att hålla i sånt här. Så kicken kanske inte är helt fel ute. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 9 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 (redigerad) HJÄRTAT STÅR STILL ÄR KICKEN! LOLOLOL! KICKEN KOMMER I VENT! Men du R8N, som den opartiske betraktaren jag i detta fallet är, så verkar du ju inte vara precis rätt man för att hålla i sånt här. Så kicken kanske inte är helt fel ute. Ibland säger smileys allting åt mig. Redigerad 9 mars, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 10 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2008 (redigerad) Jag håller faktist med kicken lite grann i frågan. Sluta skryt att du kan lägga upp en server, Det kan vi alla om vi bara vill. Sen tycker jag fortfarande 3on3. Redigerad 10 mars, 2008 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts