JSHC Skrivet 7 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2008 Allt behöver inte gå så snabbt, men jag tycker det låter rimligt. Vad tycker ni andra om datumen? Precis. Vi är mest vana att spela tillsammans, så ja. OM det blir så att vi väljer lag själva så får vi iaf köra lite jämnare grupper isåfall. För annars kommer 'ni' bara äga alla in och ut och åt sidan. Vi får bara spela med Duals och köra pubstyle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 7 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2008 Om det inte är försent så anmäler jag mig gärna..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 7 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2008 (redigerad) Jag har en idé, den kanske funkar, kanske inte, alla spelar en 1on1 match på t.ex aim-map, dom som vinner sätter man i winner bracket, dom som förlorar sätter man i loser bracket, sen när man spelat lottar man lagen så att MINST en i winner bracket kommer med varje lag, men det måste finnas TVÅ från loser bracket, på så sätt kan vi få ett, någorlunda bra lottningssystem, detta är bara en idé jag kom på, förändringar eller kritik mot förslaget godtages, nu när man får bestämma egna lag så blir det lätt att det bildas "kompislag" som spelat med varandra länge osv, tro mig, det är mycket roligare om man spelar med lite nytt folk också. Eller så lottar man helt enkelt lag i både loser och winner bracket så spelar man 2 stycken separata turneringar där de som vinner loser möter de som vinner winner bracket. Redigerad 7 mars, 2008 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2008 Jag har en idé, den kanske funkar, kanske inte, alla spelar en 1on1 match på t.ex aim-map, dom som vinner sätter man i winner bracket, dom som förlorar sätter man i loser bracket, sen när man spelat lottar man lagen så att MINST en i winner bracket kommer med varje lag, men det måste finnas TVÅ från loser bracket, på så sätt kan vi få ett, någorlunda bra lottningssystem, detta är bara en idé jag kom på, förändringar eller kritik mot förslaget godtages, nu när man får bestämma egna lag så blir det lätt att det bildas "kompislag" som spelat med varandra länge osv, tro mig, det är mycket roligare om man spelar med lite nytt folk också. Eller så lottar man helt enkelt lag i både loser och winner bracket så spelar man 2 stycken separata turneringar där de som vinner loser möter de som vinner winner bracket. Jag är helt för den varianten. Modiefierad eller ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 7 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2008 Vänta nu, är det 3on3, 4on4 eller 5on5? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 7 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2008 Vänta nu, är det 3on3, 4on4 eller 5on5? Det står 4on4 i reglerna, men jag kan nog med stor sannolikhet tro att det blir 3on3. Inte så många som registrerat sig, tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 7 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2008 n00dles(jag), mR.UnicoRn^, kalle.b. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 7 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2008 OM det blir så att vi väljer lag själva så får vi iaf köra lite jämnare grupper isåfall. Mjo sant, jag ska inte vara med iaf. Tror inte pkz ska heller =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 Jag kan köra själv, tar er alla med kniven ändå så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 Och varför är inte jag uppskriven än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R8N Skrivet 8 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 Och varför är inte jag uppskriven än? Chilla, lägger upp dig och _EmiL_ nu . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 Byt till 3on3 tack, Blir roligare då (?) Dvs, det blir flera lag.. ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 Byt till 3on3 tack, Blir roligare då (?) Dvs, det blir flera lag.. ? Jo, 4on4 suger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 Byt till 3on3 tack, Blir roligare då (?) Dvs, det blir flera lag.. ? Sant. Då skulle det kunna vara kvaltävlingar ála Melodifestivalen-style: Alla lagen möts -> Vinnarna från kvalet möts (semifinal) -> Vinnarna möts (final). Eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 Det är inte roligare 3on3 än 4on4. Ju fler det er på ett lag, desto roligare. 5on5 är max, 6on6 blir bara sumpigt. Det är alltid roligast 5on5. Men om ni menar att det blir roligare således att det blir fler lag förstår jag, men inte om ni menar generellt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 Det är inte roligare 3on3 än 4on4. Ju fler det er på ett lag, desto roligare. 5on5 är max, 6on6 blir bara sumpigt. Det är alltid roligast 5on5. Men om ni menar att det blir roligare således att det blir fler lag förstår jag, men inte om ni menar generellt. 5on5 är självklart roligast, Men här blir det roligare om man kör 3on3 istället för 4on4. Fyra st är .. 3 matcher, Om vi tar 3on3 istället blir det fler matcher Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 Skulle varit med om jag haft mick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R8N Skrivet 8 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 Men tycker alla att vi själva ska få bestämma lag eller ska vi köra den varianten på aim_map ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 Men tycker alla att vi själva ska få bestämma lag eller ska vi köra den varianten på aim_map ? Blir väl mest rättvist om det avgörs på något vis än att de som är vana att spela med varandra spelar med varandra? Fast för mig spelar det inte så stor roll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 Jag är fan på. Urusel, med skillsen i arslet. Ska bli skoj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts