kicken Skrivet 6 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2008 (redigerad) Antar att du inte brukar titta på WSVG, WCG, CPL osv, finns många skrällar som har hänt under åren, bara för att några är bra betyder inte att dom vinner hela tiden. Så klart skrällar kan ske, men så ojämna som många här är, så tror jag knappast det händer. När vi spelade mot pkZ och bullet tog dom oss i princip varenda runda och dom tog oss själva också. Och de körde inte ens seriöst. Visst kan skrällar ske, men det är inte stor sannolikhet att det sker här på GTAsajten. Notera att dom spelade 2on4 och 1on4 då. Redigerad 6 mars, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 6 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2008 Så klart skrällar kan ske, men så ojämna som många här är, så tror jag knappast det händer. När vi spelade mot pkZ och bullet tog dom oss i princip varenda runda och dom tog oss själva också. Och de körde inte ens seriöst. Visst kan skrällar ske, men det är inte stor sannolikhet att det sker här på GTAsajten. Notera att dom spelade 2on4 och 1on4 då. Aja, har inte mött dom så ska låta bli att säga mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 6 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2008 vore ju skoj å va med. But I only haz laptop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 6 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2008 (redigerad) . Redigerad 11 april, 2008 av Stammper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 6 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2008 vore ju skoj å va med. But I only haz laptop. Precis som Kicken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 6 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2008 Men kicken, Hur vet du hur bra jag är på 1.6? Jag kanske är pro. lolz. Nej men pKz är bannad så han KAN inte spela.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 6 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2008 Precis som Kicken. Men det spelar ju ingen roll om han spelar dålig, men om jag gör det.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 6 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2008 Men det spelar ju ingen roll om han spelar dålig, men om jag gör det.... Va? Jag förstår inte varför laptop skulle vara ett hinder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 6 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2008 Va? Jag förstår inte varför laptop skulle vara ett hinder? Dåligare. Tangenterna är mer ihoptryckta och om man är van på vanligt tangentbord så är det svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R8N Skrivet 6 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2008 Jag har uppdaterat reglerna. Jag kommer slumpa ut lagen genom att skriva ut ett a4 med alla namn på, klippa ut namnen och lägga i en skål så blandar jag och drar lapp för lapp och på så sätt samlar ihop lagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 6 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2008 Va? Jag förstår inte varför laptop skulle vara ett hinder? 60 hz först å främst. Kör med annat tangentbord, har en kass trådlös mus dessutom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 6 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2008 (redigerad) Jag har uppdaterat reglerna. Jag kommer slumpa ut lagen genom att skriva ut ett a4 med alla namn på, klippa ut namnen och lägga i en skål så blandar jag och drar lapp för lapp och på så sätt samlar ihop lagen. Det där kommer....inte många gå med på, tror jag. Och att börja på måndag :/ Allt behöver inte gå så hastigt fram. Gärna en fredag eller helgdag också. Redigerad 6 mars, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 6 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2008 Jag har uppdaterat reglerna. Jag kommer slumpa ut lagen genom att skriva ut ett a4 med alla namn på, klippa ut namnen och lägga i en skål så blandar jag och drar lapp för lapp och på så sätt samlar ihop lagen. Då kan du ta bort mig från listan. Spelar nästan hellre public. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 6 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2008 Är på om det finns platser kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2008 Då kan du ta bort mig från listan. Spelar nästan hellre public. Vad fan anmäler du dig till en turnering för då? Hade du tänkt dig 3on3 på en publicserver med folk som joinar lite då och då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R8N Skrivet 6 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2008 Vad fan anmäler du dig till en turnering för då? Hade du tänkt dig 3on3 på en publicserver med folk som joinar lite då och då? Vad säger folket om nästa vecka fredag - söndag? 3on3 / 4on4 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 6 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2008 Vad säger folket om nästa vecka fredag - söndag? 3on3 / 4on4 ? Ajustfan. Nästa vecka kan jag inte, jag är i stockholm hela helgen då >.< Men jag vet inte, skulle vilja vara med, men aah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xelorion Skrivet 6 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2008 jag vill anmäla mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 6 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2008 Okej, Jag hoppar ur om du gör som du sa R8N. Hellre nån annan sorts lottning.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 6 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2008 Ska på LAN då, så kan nog inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts