Gof Skrivet 6 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2008 Jag är på, jag gillar att spela. @Qouad,tossie,kicken,jshc: team? o: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 6 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2008 Hur stora lag? Tycker för övrigt att lottade lag skulle vara en kul idé. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 6 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2008 Jag är på, jag gillar att spela. @Qouad,tossie,kicken,jshc: team? o: 3on3 nab. Hur stora lag? Tycker för övrigt att lottade lag skulle vara en kul idé. Håller med. Annars vet man ju vem som kommer vinna, i stort sett. Inte slumpade lag, som R8N slumpar, utan lottade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2008 (redigerad) Lottade lag skulle vara kul, även om jag föredrar att man får välja. Men äh, lottning är spännande EDIT; Ventrilo krävs för behörighet, vad menas? Redigerad 6 mars, 2008 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 6 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2008 3on3 nab. Håller med. Annars vet man ju vem som kommer vinna, i stort sett. Inte slumpade lag, som R8N slumpar, utan lottade. Vart står det att det ska vara 3on3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 6 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2008 Vart står det att det ska vara 3on3? Det är det rimliga. Står inte, men det kommer antagligen bli så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 6 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2008 Im on yao. "Tossie ställer alltid upp" Det är det rimliga. Står inte, men det kommer antagligen bli så Sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 6 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2008 Det känns redan nu som det inte kommer bli någonting av det. Alldeles för få har uppmärksammat tråden, eller anmält sig. Spamma era msn-buddies, alltså forumiter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 6 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2008 Tid och datum spikat skulle hjälpa lite grann .. så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 6 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2008 Jag är med. Men slumpade lag är ingen bra idé imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 6 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2008 Vill bara ta ett exempel. PC, pkZ och ferkurZ på ett lag. Qouad, JSHC, Gof. ett annat. Man vet ju klart vem som kommer vinna. Kladdis, Bullet, Random vs. noodles, Iwex, random. Här också. Man vet direkt från början att dessa kommer mötas i final. Visst finalen kommer bli väldigt bra, men vägen dit kommer bli oerhört tråkig för både dom och oss som inte är lika bra. Med lottade lag är det väldigt ovisst vem som vinner som ger turneringe extra glöd, men samtidigt så är det dåligt också. Vill jag prata med en i vent som jag knappt känner? Eller spela med någon jag aldrig spelat med? Bättre med dom man känner isåfall. Men samtidigt inte. Isåfall borde man få välja lag, men inte dra ihop alla bra i ett, utan någon man kanske kört med 1-2 ggr, att man är med dom. Eller något liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 6 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2008 Vill bara ta ett exempel. PC, pkZ och ferkurZ på ett lag. Qouad, JSHC, Gof. ett annat. Man vet ju klart vem som kommer vinna. Kladdis, Bullet, Random vs. noodles, Iwex, random. Här också. Man vet direkt från början att dessa kommer mötas i final. Visst finalen kommer bli väldigt bra, men vägen dit kommer bli oerhört tråkig för både dom och oss som inte är lika bra. Med lottade lag är det väldigt ovisst vem som vinner som ger turneringe extra glöd, men samtidigt så är det dåligt också. Vill jag prata med en i vent som jag knappt känner? Eller spela med någon jag aldrig spelat med? Bättre med dom man känner isåfall. Men samtidigt inte. Isåfall borde man få välja lag, men inte dra ihop alla bra i ett, utan någon man kanske kört med 1-2 ggr, att man är med dom. Eller något liknande. pkz och kladdis är väl samma? För övrigt ser jag itne att prata i ventrilo med någon man "knappt känner" som ett problem? Varför skulle det vara det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2008 Äh, man måste väl spela ett tag för att snacket ska börja gå igång, jag måste iaf det. Typ, hur stel var inte jag dom första gångerna jag körde med er, Qouad, Kicken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 6 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2008 pkz och kladdis är väl samma? För övrigt ser jag itne att prata i ventrilo med någon man "knappt känner" som ett problem? Varför skulle det vara det? Är dom, Oj. Inte ett problem, men för många kan det kännas obekvämt. Hur som helst, det är nog inget problem, men jag snackar ju hellre med en man 'känner' än en man inte känner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 6 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2008 Äh, man måste väl spela ett tag för att snacket ska börja gå igång, jag måste iaf det. Typ, hur stel var inte jag dom första gångerna jag körde med er, Qouad, Kicken? Haha, väldigt stel Är dom, Oj. Inte ett problem, men för många kan det kännas obekvämt. Hur som helst, det är nog inget problem, men jag snackar ju hellre med en man 'känner' än en man inte känner. Klart att jag hellre pratar med folk jag känner, men det är ju inte direkt läskigt att prata med andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2008 Haha, väldigt stel Been there. Eller, har bara spelat med er en gång då jag själv var med i venten. Btw, bara jag som tyckte Kicken knappt hördes då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 6 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2008 Äh, man måste väl spela ett tag för att snacket ska börja gå igång, jag måste iaf det. Typ, hur stel var inte jag dom första gångerna jag körde med er, Qouad, Kicken? Hahahaha. Din norrländska var så klar och tydlig då, saknar den Men jo, haha, du var så söt. Nu är du bara en venthora. Been there. Eller, har bara spelat med er en gång då jag själv var med i venten. Btw, bara jag som tyckte Kicken knappt hördes då? Jag pratade nog inte så mkt bara, eller typ. Tror micken gick lite åt sidan också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2008 Jag pratade nog inte så mkt bara, eller typ. Tror micken gick lite åt sidan också. Kan ha varit det, men du hördes väldigt lågt då du pratade iaf. Hahahaha. Din norrländska var så klar och tydlig då, saknar den Jag älskar Qouads röst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puslakan Skrivet 6 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2008 Är det försent att anmäla sig nu? om det inte är försent så anmäler jag mig.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 6 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2008 (redigerad) Vill bara ta ett exempel. PC, pkZ och ferkurZ på ett lag. Qouad, JSHC, Gof. ett annat. Man vet ju klart vem som kommer vinna. Kladdis, Bullet, Random vs. noodles, Iwex, random. Här också. Man vet direkt från början att dessa kommer mötas i final. Visst finalen kommer bli väldigt bra, men vägen dit kommer bli oerhört tråkig för både dom och oss som inte är lika bra. Med lottade lag är det väldigt ovisst vem som vinner som ger turneringe extra glöd, men samtidigt så är det dåligt också. Vill jag prata med en i vent som jag knappt känner? Eller spela med någon jag aldrig spelat med? Bättre med dom man känner isåfall. Men samtidigt inte. Isåfall borde man få välja lag, men inte dra ihop alla bra i ett, utan någon man kanske kört med 1-2 ggr, att man är med dom. Eller något liknande. Antar att du inte brukar titta på WSVG, WCG, CPL osv, finns många skrällar som har hänt under åren, bara för att några är bra betyder inte att dom vinner hela tiden. Jag är nog på, om tid och datum går ihop dvs. Redigerad 6 mars, 2008 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts