Tweak Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Vote: Päron. Dricker mest Loka naturell, men den jag tycker bäst om för tillfället är Päronlokan. Den jag gillar minst är Loka Citron, alldeles för stark citronsmak i den tycker jag. Och ändå har den fått tre röster! Sen, det här med att mineralvatten inte smakar särskilt mycket. För mig som näst intill har övergett läsk (förutom en Champis då och då) känner jag direkt smakerna på olika Loka. Ju mer mineralvatten man dricker destu mer smak känner man, så ni som tycker att allt smakar lika, jag tror det är för att ni inte dricker mineralvatten så ofta, eller inte alls. Läsk är för mig nuförtiden alldeles för sötsliskigt och har för starka smaker (förutom Champis som sagt ). Exakt samma! Dricker alltid Loka. Päron är favoriten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Jag har aldrig förstått grejen med kolsyrat vatten. Det smakar ju ingenting, mer än att det bubblar lite i munnen. Och att man sedan ska köpa vatten med smaksättningar i är också ganska dumt. Man blir ju bara lurad. Ta päron-Loka till exempel; man luktar på den och tror att den ska smaka som den ljuvligaste päronsoda. Men sedan visar det sig att den smakar "ingenting", precis som vanligt kolsyrevatten. Vote: Jag dricker inte Loka! ('Hata' känns som ett lite för starkt ord i dessa sammanhang) Just där håller jag med dig till 100%! Jag har aldrig riktigt fattat vitsen med bubbelvatten heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Smultron. (/citron?) Förut tyckte jag precis som Kebab, att det var onödigt och smaklöst med mineralvatten. Men sedan vände det, och under ett tag drack jag mineralvatten till nästan allting. Nu har jag dock lugnat ner mig, dricker det lite då och då, när jag har ätit salt mat t.ex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Fy fandisken för Loka. Jag tycker precis likadant som du, fy fandisken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Smultron. (/citron?) Förut tyckte jag precis som Kebab, att det var onödigt och smaklöst med mineralvatten. Men sedan vände det, och under ett tag drack jag mineralvatten till nästan allting. Nu har jag dock lugnat ner mig, dricker det lite då och då, när jag har ätit salt mat t.ex. Ibland blir man bara så otroligt sugen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Vote: Jag dricker inte Loka. Men om jag någonsin skulle köpa en loka så skulle det nog bli päron. men hellre köper jag typ festis kaktus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Röstade på Päron men jag gillar alla smakerna. För mig spelar det egentligen ingen större roll vad mineralvatten smakar bara det smakar något. Naturell är för tråkig. Du skulle tagit med Björnbär också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Det finns nog ingen bättre törstsläckare mitt i sommaren, än en såndär liten flaska med LOKA (25 cl ?) som är iskall (För att den håller smak/kolsyra bäst). Favoritsmaken är Päron Men alla går ner, dricker det som finns hemma. Allra bäst är dock Ramlösas Kaktussmakande variant, pröva den ni som har vett nog att dricka kolsyrat vatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Allra bäst är dock Ramlösas Kaktussmakande variant, pröva den ni som har vett nog att dricka kolsyrat vatten. Åh, tror jag smakat den. Grymt god! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Hatar Loka! Tycker mineralvatten är äckligt. Beskt och konstigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 (redigerad) Åh, tror jag smakat den. Grymt god! Minst sagtk, kan sluka hur mycket som helst av den Redigerad 5 mars, 2008 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Allra bäst är dock Ramlösas Kaktussmakande variant, pröva den ni som har vett nog att dricka kolsyrat vatten.Åh. Vet inte hur mycket jag drack av den när den kom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 5 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Jag minns när jag drack mineralvatten för första gången. Jag spydde ärligt talat, jag tyckte att det var de äckligaste jag någonsin druckit. Men nu dricker jag det för fullt. Dricker det just nu också, Hallon smak för att vara mer exakt . Hellre Loka än Coca Cola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Åh. Vet inte hur mycket jag drack av den när den kom. w0rd! fast nu på vintern ska man dicka...te kanske bubbelte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 fast nu på vintern ska man dicka...te kanske bubbelte? Det är mars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Det är mars. Med snö och 5 grader kallt, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 (redigerad) Vote: Päron. w0rd! fast nu på vintern ska man dicka...te kanske bubbelte? Té väcker liv till anden and framkallar visa tankar. Det återupplivar kroppen och renar huvudet. Om du är kraftlös ger det dig styrka. Té bör man dricka varje dag, och hör sen! Redigerad 5 mars, 2008 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Naturell De få gånger jag dricker loka, har det bara med på skoterturer. (vanligt vatten blir som en jävla isklump men kolsyra+mycket rörelse blir det bara så små isbitar som är riktigt gott) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2008 w0rd! fast nu på vintern ska man dicka...te kanske bubbelte? Sodastreamad O'boy?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2008 Jag dricker inte Loka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts