Tux Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Jag har inte smakat exakt alla Loka smakerna men, jag måste nog säga Päron. Ända sen jag drack det hos en polare så har jag inte kunnat sluta dricka det. Vote: Päron Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Citron. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Smultron/citron. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Fittan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Vote: Jag hatar Loka.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Fy fan för Loka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 (redigerad) Jag har aldrig förstått grejen med kolsyrat vatten. Det smakar ju ingenting, mer än att det bubblar lite i munnen. Själv är jag van vid att dricka vatten med mycket kalk i (alltså lite mer "smak" så att säga), så det är kanske därför det inte faller mig i smaken. Och att man sedan ska köpa vatten med smaksättningar i är också ganska dumt. Man blir ju bara lurad. Ta päron-Loka till exempel; man luktar på den och tror att den ska smaka som den ljuvligaste päronsoda. Men sedan visar det sig att den smakar "ingenting", precis som vanligt kolsyrevatten. Vote: Jag dricker inte Loka! ('Hata' känns som ett lite för starkt ord i dessa sammanhang) Redigerad 5 mars, 2008 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Vote: Jag hatar Loka. Precis som Kebab säger. Det luktar mycket mer än det smakar. När jag väl får in det i munnen så mår jag bara illa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 vote: jag hatar loka Jag älskar Soda stream! Loka är dyra och förstör naturen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 JAG DIRKER INTE LEWKA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Har bara druckit ramlösa naturell och citron. Vote Citron! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Jag har aldrig förstått grejen med kolsyrat vatten. Det smakar ju ingenting, mer än att det bubblar lite i munnen. Själv är jag van vid att dricka vatten med mycket kalk i (alltså lite mer "smak" så att säga), så det är kanske därför det inte faller mig i smaken. Och att man sedan ska köpa vatten med smaksättningar i är också ganska dumt. Man blir ju bara lurad. Ta päron-Loka till exempel; man luktar på den och tror att den ska smaka som den ljuvligaste päronsoda. Men sedan visar det sig att den smakar "ingenting", precis som vanligt kolsyrevatten. Vote: Jag dricker inte Loka! ('Hata' känns som ett lite för starkt ord i dessa sammanhang) Om det skulle smaka för mycket, skulle det inte vara mineralvatten imo. Men du har rätt. Kommer ihåg för ett par år sedan hur jag utomlands testade något mineralvatten och helsike vad gott det var. Man kände smaken hela vägen och så stark den var. Men men, Loka är inte min mineralvattenfavorit. Dock tycker jag om Päron. Så det får bli min vote. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Åh, vilken jävla poll.. Jag tycker som Kebab. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Dricker hellre rävpiss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Jag tycker om Kebab. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Vote: Päron. Dricker mest Loka naturell, men den jag tycker bäst om för tillfället är Päronlokan. Den jag gillar minst är Loka Citron, alldeles för stark citronsmak i den tycker jag. Och ändå har den fått tre röster! Sen, det här med att mineralvatten inte smakar särskilt mycket. För mig som näst intill har övergett läsk (förutom en Champis då och då) känner jag direkt smakerna på olika Loka. Ju mer mineralvatten man dricker destu mer smak känner man, så ni som tycker att allt smakar lika, jag tror det är för att ni inte dricker mineralvatten så ofta, eller inte alls. Läsk är för mig nuförtiden alldeles för sötsliskigt och har för starka smaker (förutom Champis som sagt ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Vote: Päron. Dricker mest Loka naturell, men den jag tycker bäst om för tillfället är Päronlokan. Den jag gillar minst är Loka Citron, alldeles för stark citronsmak i den tycker jag. Och ändå har den fått tre röster! Sen, det här med att mineralvatten inte smakar särskilt mycket. För mig som näst intill har övergett läsk (förutom en Champis då och då) känner jag direkt smakerna på olika Loka. Ju mer mineralvatten man dricker destu mer smak känner man, så ni som tycker att allt smakar lika, jag tror det är för att ni inte dricker mineralvatten så ofta, eller inte alls. Läsk är för mig nuförtiden alldeles för sötsliskigt och har för starka smaker (förutom Champis som sagt ). Måste hålla med dig där. Jag själv har nästan övergett läsk. Dricker det knappast längre pga det du just beskriver. Varenda gång jag ska köpa något som inte är alkohol blir det mineralvatten. Alla sorter och ja, man känner smaken, det har du rätt i nu när man tänker efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Jag dricker inte Loka. Tycker det smakar bakvänt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Loka är verkligen äckligt, tycker det smakar beskt eller hur man nu ska beskriva det. inte gott iaf. dricker typ bara trocadero i läskväg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Bara druckit naturell och citron. Vote: Citron! Händer väldigt sällan att jag dricker det, men de få gånger jag gör det så blir det citron. Passar bra som dricka då man inte vill ha vatten eller riktig läsk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts