Jump to content

Hund-kastar-videon!

Vice.
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 49
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Bring home the troops? <_<

Tycker också att det ser rätt så tillgjort ut, vet inte varför, bara känns tillgjort.

Men oavsett vad så är det ju jävligt dumt gjort, man kan ju räkna ut med arslet att filmen kommer spridas och det kommer bli diskussion om det, sen kommer han ju säkert inte få tjänstgöra där nere längre.

Och är det på riktigt så är han ju bara vriden i huvudet på nått vänster.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför skulle detta vara så hemskt? bara för att hunden är oskyldig? oskyldigt folk blir söndersprängda, skjutna, och torterade hela tin i iraq. Det tycker iallafall jag är värre en att någon slänger runt med en hund.

*Gör samma sorts film med ett spädbarn*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

*Gör samma sorts film med ett spädbarn*

*ringer Aftonblaskan*

------

Ok, på filmen så dödar de en hund (vi antar att filmen inte är fake). En jättegullig liten vovve ! *myspys*

Hade det varit samma uppståndelse om det hade varit låt oss säga... En bläckfisk? Nej, för den är inte lika söt. <_<

Sen är det ju som ssfh säger, jag tror inte det där skulle vara det värsta USA har gjort i Irak. Vem är sötast? Mehmet eller hundvalpen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

*ringer Aftonblaskan*

------

Ok, på filmen så dödar de en hund (vi antar att filmen inte är fake). En jättegullig liten vovve ! *myspys*

Hade det varit samma uppståndelse om det hade varit låt oss säga... En bläckfisk? Nej, för den är inte lika söt. :doh:

Sen är det ju som ssfh säger, jag tror inte det där skulle vara det värsta USA har gjort i Irak. Vem är sötast? Mehmet eller hundvalpen?

you got a point.

men och andra sidan, hundar är både smartare än bläckfiskar <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

*ringer Aftonblaskan*

------

Hade det varit samma uppståndelse om det hade varit låt oss säga... En bläckfisk? Nej, för den är inte lika söt. -_-

Sedan får du ju också tänka på att hundar är väl människan lite närmare än vad bläckfiskar är. <_<

Visst, armén gör väl värre grejer än dödar hundar. Men varför dödar människorna hundar då? Är det jätteroligt att kasta en hund för ett stup och sedan säga "haha, det där var lite elakt hörru." "ROFL! JAG VET :doh::(:naughty: "

:wub:

Vad är meningen med att kasta en hund för ett stup? Om hunden hade en gigantisk atombomb på ryggen, visst, men inte när det bara är för att det är "roligt"

Jag är fullt medveten om att det kanske inte är det smartaste att kasta en hund med en atombomb på ryggen utför ett stup...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu är det ju bara inte så att en hundvalp dör, utan att ett par soldater har kul genom att kasta en hundvalp utför ett stup.. lite skillnad

Fortfarande inte värd att bli publicerad över hela jorden. Det finns mycket viktigare saker än den där vovven att skriva om.

Edit: Felstavningar..

Redigerad av Saleen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor