Vice. Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Den omtalade filmen som många tidningar skriver om bla Metro. Vad tyker ni? Tycker det är ganska så hemskt, men jag undrar om det inte är fejkat. Tycker det ser lite "tillgjort ut" Men jag är dålig på att avgöra sådant där. Nåja, här är videon: Klick! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LMG Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Den omtalade filmen som många tidningar skriver om bla Metro. Vad tyker ni? Tycker det är ganska så hemskt, men jag undrar om det inte är fejkat. Tycker det ser lite "tillgjort ut" Men jag är dålig på att avgöra sådant där. Nåja, här är videon: Klick! Ser väldigt fejk ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Ser väldigt fejk ut. Ja, först och främst hur den snurrar runt i luften, men även hur den skäller. det hade väl inte fångats upp så bra av en mobilkamera. Och sedan hur de ler innan, precis som om de vill lura folk. Men den kanske är äkta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Han kanske trodde att hundar också landade på alla fyra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Han kanske trodde att hundar också landade på alla fyra. Den var faktiskt klockren! Fyy, man skämtar inte om sådant! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 (redigerad) Skulle inte förvåna mig alls om det är sant, då jag har chattat med amerikaner som har kommit hem från iraq och hört om hur dom behandlar hundarna där... "..great for target practice..." Redigerad 5 mars, 2008 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Bring home the troops? Tycker också att det ser rätt så tillgjort ut, vet inte varför, bara känns tillgjort. Men oavsett vad så är det ju jävligt dumt gjort, man kan ju räkna ut med arslet att filmen kommer spridas och det kommer bli diskussion om det, sen kommer han ju säkert inte få tjänstgöra där nere längre. Och är det på riktigt så är han ju bara vriden i huvudet på nått vänster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 ser otroligt fejk ut, men ändå ganska hemskt att det är sånt här folk bryr sig om. Liksom usa håller väl ändå på med lite värre grejer än att döda hundar(i irak). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Jo ser smått fejk ut men ändå...kul om man får den på sig D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Varför skulle detta vara så hemskt? bara för att hunden är oskyldig? oskyldigt folk blir söndersprängda, skjutna, och torterade hela tin i iraq. Det tycker iallafall jag är värre en att någon slänger runt med en hund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Varför skulle detta vara så hemskt? bara för att hunden är oskyldig? oskyldigt folk blir söndersprängda, skjutna, och torterade hela tin i iraq. Det tycker iallafall jag är värre en att någon slänger runt med en hund. *Gör samma sorts film med ett spädbarn* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 *Gör samma sorts film med ett spädbarn* *ringer Aftonblaskan* ------ Ok, på filmen så dödar de en hund (vi antar att filmen inte är fake). En jättegullig liten vovve ! *myspys* Hade det varit samma uppståndelse om det hade varit låt oss säga... En bläckfisk? Nej, för den är inte lika söt. Sen är det ju som ssfh säger, jag tror inte det där skulle vara det värsta USA har gjort i Irak. Vem är sötast? Mehmet eller hundvalpen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 *ringer Aftonblaskan* ------ Ok, på filmen så dödar de en hund (vi antar att filmen inte är fake). En jättegullig liten vovve ! *myspys* Hade det varit samma uppståndelse om det hade varit låt oss säga... En bläckfisk? Nej, för den är inte lika söt. Sen är det ju som ssfh säger, jag tror inte det där skulle vara det värsta USA har gjort i Irak. Vem är sötast? Mehmet eller hundvalpen? you got a point. men och andra sidan, hundar är både smartare än bläckfiskar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 *ringer Aftonblaskan* ------ Ok, på filmen så dödar de en hund (vi antar att filmen inte är fake). En jättegullig liten vovve ! *myspys* Hade det varit samma uppståndelse om det hade varit låt oss säga... En bläckfisk? Nej, för den är inte lika söt. Sen är det ju som ssfh säger, jag tror inte det där skulle vara det värsta USA har gjort i Irak. Vem är sötast? Mehmet eller hundvalpen? Sedan får du ju också tänka på att hundar är väl människan lite närmare än vad bläckfiskar är. Visst, armén gör väl värre grejer än dödar hundar. Men varför dödar människorna hundar då? Är det jätteroligt att kasta en hund för ett stup och sedan säga "haha, det där var lite elakt hörru." "ROFL! JAG VET " Vad är meningen med att kasta en hund för ett stup? Om hunden hade en gigantisk atombomb på ryggen, visst, men inte när det bara är för att det är "roligt" Jag är fullt medveten om att det kanske inte är det smartaste att kasta en hund med en atombomb på ryggen utför ett stup... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 (redigerad) you got a point. men och andra sidan, hundar är både smartare än bläckfiskar Vet du hur intelligenta bläckfiskar är. Långt mycket smartare än många hundraser... Redigerad 5 mars, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 (redigerad) Sedan får du ju också tänka på att hundar är väl människan lite närmare än vad bläckfiskar är. Så nära så man ska göra en världsnyhet över att en (1) hundvalp dör? Aldrig. Redigerad 5 mars, 2008 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Så nära så man ska göra en världsnyhet över att en (1) hundvalp dör? Aldrig. Nu är det ju bara inte så att en hundvalp dör, utan att ett par soldater har kul genom att kasta en hundvalp utför ett stup.. lite skillnad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 (redigerad) Nu är det ju bara inte så att en hundvalp dör, utan att ett par soldater har kul genom att kasta en hundvalp utför ett stup.. lite skillnad Fortfarande inte värd att bli publicerad över hela jorden. Det finns mycket viktigare saker än den där vovven att skriva om. Edit: Felstavningar.. Redigerad 5 mars, 2008 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Gullig hund! Angående videon så är den nog fejk, dom kan ha kastat en säck potatis eller nåt sånt istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Vet du hur intelligenta bläckfiskar är. Långt mycket smartare än många hundraser... Speciellt pudlar, fyfan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts