MP5 Skrivet 27 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 Kan någon förklara hur man klarar alla RC missions och Cone Crazy och PCJ Playground. Det är det ända jag har svårt med i Vice city Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lowire Skrivet 27 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 hej vet men cone crazy e ju inte svår den är på parkerings hus taket på de där med mossa på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the predator Skrivet 2 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2003 ehhhhh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 2 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2003 jag har problem med det där mc uppdraget... kommer typ 3 sekunder försent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 2 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2003 Är det ingen mer som kan svara på min fråga Körde rc baron nyss men när det var ungefär 2 checkpoints kvar så krockade jag i en lyktstolpe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 9 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2003 Kan någon förklara hur man klarar alla RC missions och Cone Crazy och PCJ Playground. Det är det ända jag har svårt med i Vice city Hämta Rocket Launghter och spräng alla motståndarbilarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 9 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2003 vad e cone crazy?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 9 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2003 vad e cone crazy?? Det är ett sidouppdrag när man ska köra en Stallion utan att nudda koner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts