Ford 63 Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Hej alla där ute! Jag heter Jonas å kan inte spela mitt faborit spel GTA SA för några månder sedan skulle en bekant hjälpa mig med ficksa nya bilar till spelet men det gick åt skogen! har tagit bort alla modfiler(tror jag) å köpt ett nytt spel men det vill inte fungera+att jag inte är bra på data Är det någon här på forumet som bor i Falun? Mvh JONAS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Hej alla där ute! Jag heter Jonas å kan inte spela mitt faborit spel GTA SA för några månder sedan skulle en bekant hjälpa mig med ficksa nya bilar till spelet men det gick åt skogen! har tagit bort alla modfiler(tror jag) å köpt ett nytt spel men det vill inte fungera+att jag inte är bra på data Är det någon här på forumet som bor i Falun? Mvh JONAS Du kan ju börja med att installera om spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ford 63 Skrivet 4 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Du kan ju börja med att installera om spelet. Har redan installerat o avstallerat spelet många gånger men inget hjälper.JONAS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Kan du inte ens starta spelet? Isf kan du testa att radera gta_sa.set i mappen GTA San Andreas User Files (i Mina dokument) och försöka igen, det skapas en ny nästa gång du startar spelet och då har alla inställningar återställts till default. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ford 63 Skrivet 4 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Kan du inte ens starta spelet? Isf kan du testa att radera gta_sa.set i mappen GTA San Andreas User Files (i Mina dokument) och försöka igen, det skapas en ny nästa gång du startar spelet och då har alla inställningar återställts till default. Nej det går inte! spelet laddar bara till 50% har även tagit bort den filen men det går inte JONAS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Har du crackat spelet? Om du har gjort det så kan det vara Cracken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 åh herregud, jag är från falun ;< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ford 63 Skrivet 4 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Har du crackat spelet? Om du har gjort det så kan det vara Cracken. En dum fråga! vad är crackat? det kan vara så att killen som skulle hjälpa mig har gjort det! är mycket risig på data.JONAS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Hej alla där ute! Jag heter Jonas å kan inte spela mitt faborit spel GTA SA för några månder sedan skulle en bekant hjälpa mig med ficksa nya bilar till spelet men det gick åt skogen! har tagit bort alla modfiler(tror jag) å köpt ett nytt spel men det vill inte fungera+att jag inte är bra på data Är det någon här på forumet som bor i Falun? Mvh JONAS Har du laddat ner spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ford 63 Skrivet 4 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Har du laddat ner spelet? Nej jag har köpt spelet på EB Games!Skumt JONAS åh herregud, jag är från falun ;< Det är Nice! JONAS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Nej jag har köpt spelet på EB Games!Skumt JONAS Du kan ha som jag hade när jag köpe SA, det fungerade bara ibland att spela och det fastnade just på ladda-mätaren. tyvär lyckades jag aldrig hitta en lösning förutom att formatera om datorn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 En dum fråga! vad är crackat? det kan vara så att killen som skulle hjälpa mig har gjort det! är mycket risig på data.JONAS Cracka ett spel menas att du lägger in en NO-CD patch som gör att du kan spela utan CD skiva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 6 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2008 (redigerad) Du säger risig dator. Vad för delar har den? ELLER gå in här och testa själv: System Requirements Lab Redigerad 6 mars, 2008 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 7 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2008 Kan du ha installerat en main.scm mod? Då funkar inte gamla saves, har du testat klicka på new game? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2008 Ja problemet var ju att han inte ens kom in till menyn. Så vitt jag förstog det iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 7 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2008 Nej det går inte! spelet laddar bara till 50% har även tagit bort den filen men det går inte JONAS Ja problemet var ju att han inte ens kom in till menyn. Så vitt jag förstog det iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 7 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2008 Jag kan inte ett skit om datorer så jag borde ju egentligen hålla käften men jag känner för att vara hjälpsam idag . Det kan inte vara något sorts virus, eller kanske något annat skit du fått in i datorn som ligger och blockar din access till SA? Har du scannat datorn med något program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 7 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2008 Jag kan inte ett skit om datorer så jag borde ju egentligen hålla käften men jag känner för att vara hjälpsam idag . Det kan inte vara något sorts virus, eller kanske något annat skit du fått in i datorn som ligger och blockar din access till SA? Har du scannat datorn med något program? Vem fan skulle ta tid att koda ett sånt virus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skarin Skrivet 7 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2008 jag hadde ett liknande problem en gång, det visade sig att virus skyddet inte tillåtade(bra svenska) gta_sa.exe. kolla det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 Vem fan skulle ta tid att koda ett sånt virus? Det behöver ju inte vara ett virus som inriktar sig på att förstöra SA för en, utan något annat skit. Sa att jag inte kunde något om datorer men jag känner mig hjälpsam även idag. Men vem vet, det finns så jävla många cpbarn där ute som sitter och kodar onödiga virus så varför inte? Man kan ju inte utesluta det bara för att det inte hänt så ofta right? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts