Tjottahejti Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Hej! Nästan hela tiden när jag plockar upp prostituerade kliver de ur bilen när jag kört till en plats där man kan göra det med dem. Finns det någon förklaring till varför de gör så? Tacksam för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Hej! Nästan hela tiden när jag plockar upp prostituerade kliver de ur bilen när jag kört till en plats där man kan göra det med dem. Finns det någon förklaring till varför de gör så? Tacksam för svar. Åk till ett ställe ute i ödemarken och ta inte för lång tid på dig då lessnar dom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Har du någon mod aktiverad? För att detta brukar hända eftersom CJ är så jävla ful. Nej, seriöst, jag vet inte. Har hänt mig själv flera gånger också. Som Joe smuts skrev kanske det är för att du kör för långt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tjottahejti Skrivet 5 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Tja, jag har inga mods installerade så det kan ju inte vara det... Men ska försöka lite mer och se om det går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Prova att sitta i bara kalsonger i bilen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R8N Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Får man fråga varför du är så sugen på att knulla in-game? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Får man fråga varför du är så sugen på att knulla in-game? Äh, hp döööööh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 På tal om knulla, varför inte skaffa hot coffee när du endå håller på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tjottahejti Skrivet 6 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2008 Får man fråga varför du är så sugen på att knulla in-game? Inte särskilt intresserad, vill bara att det ska funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tjottahejti Skrivet 8 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 Nu har jag fått till det så att det fungerar, vet inte vad som gjorde det riktigt dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
drakkillen Skrivet 24 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2008 om man har subtitel aktiverad så kan man se om det är ett bra ställe för då kan man läsa vad dom säger och då får man veta om det är en bra plats Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 24 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2008 om man har subtitel aktiverad så kan man se om det är ett bra ställe för då kan man läsa vad dom säger och då får man veta om det är en bra plats Detdär var en rätt gammal tråd vettu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts