xstreem Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Sover med boxershorts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Bar överkropp, påklädd underkropp. Har ingenting på mig Kalsonger Min polare däremot sover ofta naken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Jag blir alltid så varm när jag sover, idiotiskt att ha sängen bredvid ett element som står på då kanske...aja. Av den simpla anledningen sover jag naken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Jag blir alltid så varm när jag sover, idiotiskt att ha sängen bredvid ett element som står på då kanske...aja. Av den simpla anledningen sover jag naken Öppna ett fönster? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Öppna ett fönster? Bra att släppa ut all värme från huset nu när det är minusgrader. Iallafall här uppe i hälsingland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Bra att släppa ut all värme från huset nu när det är minusgrader. Iallafall här uppe i hälsingland. Älskar sommaren, då har jag mitt fönster öppet 24/7 i flera veckor. Skitskönt att vakna upp då man känn frisk luft, fast man fryser ej. Underbart. Om det börjar kännas för kallt när man vaknar eller på kvällen / nätterna så stänger man ju såklart. Sover i boxers / endast. Dock kan jag sova hur som helst. Det man vill åt är ju att sova. Ibland är det skönt att sova med alla kläder på. Har dock svårt att se att man ska ha bara boxers på underkroppen och sedan en t-shirt. Det verkar konstigt. Då tar jag hellre på mig mys/trash/casual/blah-kläder och sover i dom, om det blir "för kallt" alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Oftast sover jag i boxershorts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Sover i t-shirt och kallingar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Sover i enbart boxer. Indeed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 BOXERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Annars så sover jag i en säng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 BOXERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Annars så sover jag i en säng. Wow, lyckost! Alla vi andra sover i källare, städskrubbar och i trappuppgångar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Öppna ett fönster? Varför? Har hittat mitt sätt, dessutom är det wätt skönt att sova utan massa kläder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Wow, lyckost! Alla vi andra sover i källare, städskrubbar och i trappuppgångar! Hahha, inte jag iaf.. boxer iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Varför? Har hittat mitt sätt, dessutom är det wätt skönt att sova utan massa kläder Syftade på: ...idiotiskt att ha sängen bredvid ett element som står på då kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Jag sover naken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Jag sover antingen med t-shirt+kalsonger eller bara kalsonger, har blivit mest av sista alternativet på senare tid eftersom man får sova under behaglig temperatur då. Och det senare alternativet ökar även ju varmare det blir ute, om det är många minusgrader så känns det kallare att sova även om man är inne (!). Sov ofta jämt med t-shit förr men märkte att det bara blev svettigt. Kan väl hända att man näckar ibland också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Vardagar, Boxer på mig Helger kan hända att de blir ganska Luftigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Alltså, vad är skillnaden mellan boxer och kalsonger? Är boxer lösare? Jag sover hur som helst i mina vanliga kalsonger, typ vanlig Björn Borg-modell. Votade kalsonger. T-shirt har jag sällan på mig. Jag näckar ibland när jag är nyduschad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Syftade på: Ja, men eftersom att jag har löst det med att skippa filsingar, varför öppna fönstret? Då blir allt helt fel Jag sover naken. Hi-five! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 (redigerad) Alltså, vad är skillnaden mellan boxer och kalsonger? Är boxer lösare? Jag sover hur som helst i mina vanliga kalsonger, typ vanlig Björn Borg-modell. Votade kalsonger. T-shirt har jag sällan på mig. Jag näckar ibland när jag är nyduschad. Hmm, jag hoppas att det med kalsonger inte syftades på y-front för i så fall röstade jag fel! Nu vill jag också veta skillnaden mellan kalsonger och boxershorts! Edit: Fast iof så är väl boxershorts en sorts kalsonger så det kanske blev rätt ändå? Redigerad 4 mars, 2008 av Misterwhoopee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts