kicken Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Har gått runt och tänkt på denna fråga i ett antal dagar nu. Har tänkt om det är många som sover helt nakna eller om det bara är en myt? Så, har valt att skapa en poll här om det. Om ni vill vara anonyma, så varsågoda, annars får ni gärna skriva vad ni votade och varför. Lite halvdålig poll förresten, ber om förlåtelse för det. Stell får gärna korrigera den på ett bättre sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Kicken fantiserar om avklädda forumiter, sovandes hjälplösa i sängen! T-shirt + boxer is the shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Wall of poll options tl;dr Kalsonger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Kicken fantiserar om avklädda forumiter, sovandes hjälplösa i sängen! T-shirt + boxer is the shit. Man vet ju inte vad han tänker på OT: Bar överkropp, påklädd underkropp Boxer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Bar överkropp, påklädd underkropp. Har inget på mig. Boxershorts. (String, om jag är på bra humör ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 (redigerad) Sover i enbart boxer. Redigerad 3 mars, 2008 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Jag sover bara i boxershorts. Fantisera på, Kicken . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Bar överkropp, påklädd underkropp. Har ingenting på mig Kalsonger Min polare däremot sover ofta naken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Min polare däremot sover ofta naken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 3 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Well. Har som de flesta andra också bar överkropp och boxershorts, men ibland har jag t-shirt då jag inte orkar ta av den. Provade dock sova naken för ett tag sedan och jag gillade det. Kändes väldigt 'luftigt' och fritt. Efter det har jag sovit naken ett flertal gånger, men det är inget jag tänker på precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Oftast kalsonger, ibland naken. Varför är det här intressant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Varför är det här intressant? För folk vill veta om det är majoriteten som får sitta och räkna fläckar på lakanet! Jag vet faktiskt inte, nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 3 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Oftast kalsonger, ibland naken. Varför är det här intressant? För folk vill veta om det är majoriteten som får sitta och räkna fläckar på lakanet! Jag vet faktiskt inte, nej. Undersökning. Säger väl allt. Som jag sade, ville veta om det var en myt eller inte. Sedan är det lite roligt, ni är alltför skygga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Alla (som vill) borde rösta men för att replaya så ska väl ändå en diskussion föras annars är det bara meningslöst +1 postcountande. Varför sover du som du gör? Finns det fördelar/nackdelar att sova som de olika alternativen? Vilka pyjamasar är bäst? Jag sover i kalsonger eftersom eftersom det är skönast, man får en bra temperatur och man slipper blotta morgonståndet ifall täcket glidit av och morsan skulle komma in och väcka en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Bar överkropp, påklädd underkropp. Inget sa jag ju. Boxer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Bara boxers om det nu inte är kallt, då kan det hända att en tshirt stannar på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Varierar faktiskt, är det kallt ute så sover jag i t-shirt och boxer, brukar faktiskt vara så under större delen av hösten/vintern att tröjan är på. På våren åker den av, då sover jag oftas i bara boxer, ibland nude. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 (redigerad) För det mesta i bara kalsonger, men om det är kallt och så så blir det att man har på sig en T-shirt. Annars brukar jag bunkra upp med en massa lager med täcken. Ibland då jag har varit vaken lite för länge på helgerna och bara vill kasta mig i sängen så blir det fullt påklädd. Tröja, byxor, sockar, you name it! Extremt ofräscht, men ganska skönt ändå Redigerad 4 mars, 2008 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Kan vara skönt att sova naken ibland men oftast sover jag med bara kalsonger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Bar överkropp och boxers Skönt Kan också vara skönt att sova naken ibland men det händer nästan aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts