skarin Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 jo jag håller på/vill starta ett stunting crew/klan och letar efter folk som vill gå med, skicka ett PM om du är intreserad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 (redigerad) Okej. Jag hoppar på Redigerad 3 mars, 2008 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Hur bra och aktiv måste man vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Hur bra och aktiv måste man vara? Tre timmar om dagen, no-fillers-what-so-ever. typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Okej. Jag hoppar på GLS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 GLS? Vilka?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skarin Skrivet 4 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Hur bra och aktiv måste man vara? jo du måste vara aktiv varje timme och kunna alla slags stunt och måste kunna alla slags stunt, nae men... vet inte riktigt, men jag startade en sa-mp(inte bara i sa-mp, men mest) clan. den heter SN och leta efter folk som vill gå med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 MEN EH JAG VILL GÖRA FILM >: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 MEN EH JAG VILL GÖRA FILM >: Du är för kass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Du är för kass. AA MEN DURÅ!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 jo du måste vara aktiv varje timme och kunna alla slags stunt och måste kunna alla slags stunt, nae men... vet inte riktigt, men jag startade en sa-mp(inte bara i sa-mp, men mest) clan. den heter SN och leta efter folk som vill gå med Kan du alla slags stunt, kan du alla slags stunt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R8N Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Grabben, langa en film när du stuntar så får vi se om clanen är nått att ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Men käft, det behövs knappast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Men käft, det behövs knappast. Som om du skulle ha en chans att joina... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Som om du skulle ha en chans att joina... Sch, varför tror du jag inte vill ha någon video? >: Blir det något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2008 God. Topic of the week! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts