F4lc0n31r1 Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Vem är bäst på att stunta med NRG500 Darkness eller kaneda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Dom är skitkassa med NRG båda två, sluta putta ner videotrådar med sådana här idiotiska frågor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Hahahahahaha, jävlar vilken tråd, men jag håller med GF. Båda stuntar i VC och är gudar på PCJ men dom suger balle på NRG, stäng tråden och börja gro en bra start här på forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Hahahahahaha, jävlar vilken tråd, men jag håller med GF. Båda stuntar i VC och är gudar på PCJ men dom suger balle på NRG, stäng tråden och börja gro en bra start här på forumet Har du inte sett SA Smackdown? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Har du inte sett SA Smackdown? Ord. Den filmen håller än idag och då är de två inte ens SA-stuntare, skills ... japp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Ord. Den filmen håller än idag och då är de två inte ens SA-stuntare, skills ... japp. Haha, precis! zomfgn00bzz! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skarin Skrivet 3 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2008 värdelös tråd, plus att jag hörde att Darkness har slutat med stunting. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 4 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2008 Kan inte ni kärringar hålla er till Se&Hört? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 5 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2008 Kan inte ni kärringar hålla er till Se&Hört? Vad i helvete. JÄVLA KÄRRING. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts