F4lc0n31r1 Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 TJA!! Det här är min första tråd här. Jag vill veta vad ni tycker om NRG 500. Jag ÄLSKAR NGRn, brukar stunta med den varje dag. Installerade en mod som gjorde att den åkter i typ 350K/H Skrev fell. Det skulle stå Installerade en mod så den åker i typ 350K/H SORRY Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Jag gillar den. Stuntar med den när jag får lust och har kvar originalhandlingen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
F4lc0n31r1 Skrivet 3 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Jag gillar den. Stuntar med den när jag får lust och har kvar originalhandlingen skqa ta bort moden, NRGn blir okontrolerbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Gud vad tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
F4lc0n31r1 Skrivet 3 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Gud vad tråkigt. jag vet, men vafan går den så snabbt så man inte hinner reagera innan man ramlar av så kanske det är bäst så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R8N Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Jag gillar den. Stuntar med den när jag får lust och har kvar originalhandlingen Of course Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts