Jump to content

MSN problem

R8N
 Share

Recommended Posts

Jag har haft problem med mitt MSN från och till och nu är det tillbaka. :D

Det ska startas när datorn sätts på men det gör det inte. <_<

Jag provat att gå in på Alt-Ctrl-Del > Processer och sen avslutat msnmsgr.exe men det funkar inte. :angry:

Det funkar inte att starta om datorn, det enda som funkar är att installera om det. :lol:

Någon som har nån idé om vad det kan vara? :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Jag tänker inte läsa igenom 44 sidor, bättre att dom som vet hjälper mig med ett svar :D

EDIT:

Hittade en lösning som är ganska irriterande, starta om hela internet innan jag sätter på datorn.

Vill gärna lösa det på något annat sätt! <_<

Kan det vara mitt skin som spökar?

Redigerad av R8N
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så du menar att varje medlem här ska skapa en tråd bara för de inte orkar gå genom hela tråden? Sen finns det en sök funktion. Och MSN tråden är till för att ta de problem som just handlar om MSN ska tas där. Samma sak att det finns en tråd om ett spel med 10-20sidor Och ja har ett problem just om det spelet då skapar ja en tråd om spelet. Vad har man annars trådar till om ämmen om man inte tar det där. Hur skulle det se ut om alla medlemmar skapade en tråd bara för ett problem när finns en tråd om den saken.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

R8N Stick om det inte passar att fråga i MSN-Tråden/Söka innan du skriver. Detta är inte flasback, Detta är GTAsajten är fungerar det att vi skriver alla frågor angående MSN i MSN-tråden. Idiot.

Skippa Idiot snacket, jag fattar.

Får väll läsa igenom MSN tråden istället.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tänker inte läsa igenom 44 sidor, bättre att dom som vet hjälper mig med ett svar :naughty:

EDIT:

Hittade en lösning som är ganska irriterande, starta om hela internet innan jag sätter på datorn.

Vill gärna lösa det på något annat sätt! :unsure:

Kan det vara mitt skin som spökar?

annalarson.blogg.se - har i svenska läxa att skriva blogg. hm, jätte roligt verkligen

Särskrivningar. My eyes, MY EYES !!!!!1111

Ig.se på henne.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor