R8N Skrivet 2 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2008 Jag har haft problem med mitt MSN från och till och nu är det tillbaka. Det ska startas när datorn sätts på men det gör det inte. Jag provat att gå in på Alt-Ctrl-Del > Processer och sen avslutat msnmsgr.exe men det funkar inte. Det funkar inte att starta om datorn, det enda som funkar är att installera om det. Någon som har nån idé om vad det kan vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 2 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2008 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=35790 Lösning finns därinne någonstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R8N Skrivet 2 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2008 (redigerad) <a href="http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=35790" target="_blank">http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=35790</a> Lösning finns därinne någonstans. Jag tänker inte läsa igenom 44 sidor, bättre att dom som vet hjälper mig med ett svar EDIT: Hittade en lösning som är ganska irriterande, starta om hela internet innan jag sätter på datorn. Vill gärna lösa det på något annat sätt! Kan det vara mitt skin som spökar? http://img526.imageshack.us/img526/741/skrivbordzj9.png Redigerad 2 mars, 2008 av R8N Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 2 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2008 Så du menar att varje medlem här ska skapa en tråd bara för de inte orkar gå genom hela tråden? Sen finns det en sök funktion. Och MSN tråden är till för att ta de problem som just handlar om MSN ska tas där. Samma sak att det finns en tråd om ett spel med 10-20sidor Och ja har ett problem just om det spelet då skapar ja en tråd om spelet. Vad har man annars trådar till om ämmen om man inte tar det där. Hur skulle det se ut om alla medlemmar skapade en tråd bara för ett problem när finns en tråd om den saken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R8N Skrivet 5 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Kolla istället hur större forum är uppbyggde som flashback innan du skriver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 R8N Stick om det inte passar att fråga i MSN-Tråden/Söka innan du skriver. Detta är inte flasback, Detta är GTAsajten är fungerar det att vi skriver alla frågor angående MSN i MSN-tråden. Idiot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R8N Skrivet 5 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 R8N Stick om det inte passar att fråga i MSN-Tråden/Söka innan du skriver. Detta är inte flasback, Detta är GTAsajten är fungerar det att vi skriver alla frågor angående MSN i MSN-tråden. Idiot. Skippa Idiot snacket, jag fattar. Får väll läsa igenom MSN tråden istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Vad har flashback forumet med GTAsajten att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R8N Skrivet 5 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Vad har flashback forumet med GTAsajten att göra? Check it out Jaaaao Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Jag tänker inte läsa igenom 44 sidor, bättre att dom som vet hjälper mig med ett svar EDIT: Hittade en lösning som är ganska irriterande, starta om hela internet innan jag sätter på datorn. Vill gärna lösa det på något annat sätt! Kan det vara mitt skin som spökar? annalarson.blogg.se - har i svenska läxa att skriva blogg. hm, jätte roligt verkligen Särskrivningar. My eyes, MY EYES !!!!!1111 Ig.se på henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 agent, du är ingen stjärna på att söka själv... Bara en liten tankeställare innan du säger åt folk att söka. Förövrigt; Har du nyaste msn? Pröva att nergradera det (eller tvärtom)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 6 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2008 Det ja menade att det finns en sök funktion i själva tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts